20 Şubat 2017 Pazartesi

#vazgecilmezmarkalarlasevgililergunu Sponsor Part 3

Herkese merhabalar.
#vazgecilmezmarkalarlasevgililergunu etkinliğinin son yazısına geldik.
Aslında keşke tek bir yazı da sponsorları paylaşsaydım iyiydi ama artık geçti.
Bugünde son kalan sponsorlardan kısaca bahsettim.
omo
Omo bizlere bu sıvı deterjanlardan göndermiş.
Zaten yıllardır omo markasını biliyoruz ve güvenerek kullanıyoruz.

domestos

Domestos ise bizlere beyaz renkli olan çamaşır suyundan göndermiş.
Ben bunu her yerde kullanıyorum. Özellikle kalıntı halinde olmuş lekelerde çok işe yarıyor.

cif

Cif markasını hep kremsi yapıda beyaz renkte olarak bilirdik.
Son zamanlarda sprey formunda o kadar fazla ürün piyasaya çıktı ki hangisini kullansak diye şaşırıyoruz.
Cif'te onlara katılarak her yerde kullanabileceğiniz bir sprey yapmış.
Ayrıca 1000 ml olması çok iyi değil mi ?
Biz evde halıya bir şey dökülse,ocakta kızartma yapılırken yağ sıçrasa vs. gibi olaylarda hep bunu kullanıyorduk.
Bitmeden yenisi geldiği için annem ile sevindik :)

minval yayınları

Boyama yapmayı seven çocuklardık biz.
Şimdilerde ise büyükler için de boyama kitapları çıktı.
Bende severek pek çok kez yaptım ve bitirdim.
Minval yayınları bizler için renklerin büyüsü adlı kitabı yollamış.

deniz kokulu taş

Deniz kokulu taş bizlere misler gibi kokan gül ve kalpler yollamış.
Özel günlerinizde gelen davetlilere hatıra olarak bir şeyler vermek isterseniz sayfasına bakabilirsiniz.
Ayrıca siteleri de mevcut. Söz nişan tepsileri de tasarlayıp satıyorlar.
Değişik modeller arıyorsanız buraya bakabilirsiniz.

sosyopix

Sosyopix fotoğraf açısından en çok sevdiğim sitelerden birisi.
Ben anıları fotoğraf halinde daha çok seviyorum.
Hem uygun fiyatlı hem de baskısı harika.
Farklı fotoğraf ile ilgili ürünlerde sitede mevcut.
Hatta ben erkek arkadaşımın doğum gününde 2017 takvimi yaptırmıştım.
Her ay farklı bir fotoğrafımız vardı.

2 yorum:

  1. Omo harika iş çıkarıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Omo'yu her gordugumde kırlenmek guzeldır dıyesım gelıyor 😊
    Guzel bır etkınlık olmus

    YanıtlaSil