28 Mart 2017 Salı

Avon Nutra Effects Tonik Ve Scrub


Herkese merhabalar.
Geçen yapmış olduğum avon alışverişimdeki nutra effects serisi ürünlerinden bahsetmek istedim.
İkisininde fiyatları 9.95 TL.



Karmadan yağlı ciltlere dönük olanlar için matlaştırıcı tonik.
Daha önce de kullanıp bitirmiştim hatta yazıma buradan bakabilirsiniz.

Kokusunu sevmiyorum.
Yapısı yoğun değil.
Temizledikten sonra kullanıldığında çok daha iyi sonuç seviyor.
İçerisinde kremsi bir şey var kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor.



200 ml benim için ideal boy.
12 ay kullanım süresi var.



Bir diğer ürün ise arındırıcı scrub.
Bunu ilk kez deneyeceğim.

Vaatleri;
  • cildi arındırır
  • temizler
  • canlandırır

İçerisinde palmiye tohumları bulunuyor.

Tanecikleri büyük fakat öyle jel içerisinde fazla bulunmuyor.
Tüm cilt tipleri için uygundur.




Ciltteki ölü hücreleri ve derileri temizlemeye yardımcı olur.

İsterseniz günlük temizleyici olarak sabah akşam isterseniz de hafta da bir kaç kez kullanabilirsiniz.

. Hafif nemli ciltte bir süre bekletip kurumasını sağlayarak haftada 1 maske olarak da kullanabilirsiniz.

Ben sadece akşamları kullanıyorum.


3 yorum:

  1. scrubı merak ettim detaylı yorumunu bekliyorum ..

    YanıtlaSil
  2. Excellent post (as always)!

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir ürün gibi duruyor ama içeriği nasıl acaba umarım istediğin etkiyi alırsın :)

    YanıtlaSil