16 Mayıs 2017 Salı

#dblogu2yaşında Etkinliği Sponsorlar 1


Herkese yeni bir haftadan merhaba.
Sizleri etkinlik yazıları ile boğmak istemediğim için 3-4 gün de bir yazmaya çalışıyorum.

İlk defa duyduğum marka olan Thera line çaylarından 3 farklı çeşidini yollamış.
Yeşil olan form&detox 
Pembe olan rich&lacta
Mavi olan ise full&fast
En kısa zamanda deneyip yorumlayacağım.


Yayla bakliyat etkinlikler aracılığı ile gördüğüm ama denemediğim bir markaydı.
Kendi etkinliğim de de bir çok farklı ürünler yollamışlar.
Bendekiler karışık kinoa ve siyah fasulye.
Bunlarla bir şeyler yapmayı düşünüyorum :)


Vissmate yine bizlere bir çok tatlı ürün yollamış.
Jel mutfak olanı ve lavabo açıcıyı ilk kez deneyeceğim.
Çamaşır sularını zaten daha önce pek çok kez kullanıp yorumlamıştım.
Defter benim için süper oldu blog,instagram her şeyimi ona yazıyorum.
Bu arada fırçanın rengine de bayıldım :)


Etkinliği plandığımın ilk zamanlarında milk shake firması ile konuşmuştum.
Daha sonra ürününü denedim ve aşık oldum.
Gerek kokusu gerek bıraktığı etki ile kendine bağladı diyebilirim.
Etkinliğimizde bizle bulunup keyifli bir sunum yapan mustafa beye teşekkür ederiz.
Ayrıca bizlere argan yağlarından ve köpüğünden de getirdiği için teşekkür ederim.


Beeo firmasını ilk kez duydum ve ürünlerini de ilk kez deneyeceğim.
Yine etkinliğimiz çok güzel bir sunum yaptılar.
Özellikle propolis fındık kakao ve ham bal karışımı çok merak ediyorum.
Propolisli ballı boğaz spreyi ise hastalık zamanı mutlaka yanımda olacak.


clubveronique yani eski adıyla ekoz kozmetik bizlere bu oda spreylerinden yolladı.
Aslında artık bunlardan yok ama bana ocak ayında ürünleri yolladıkları için bizim şansımıza bunlar geldi.



Sevgili @sosyalannemblog ve @sosyalannemlrekibi sahibi benimde sponsorum olan fatma abla da o gün gelerek bizlere biraz sunum ve uygulama yaptı.
Ayırca LR aloe vera dişmacunları ile destek oldu.
Bunların 2 çeşidi var bendeki normal olan.
Birde hassas olanı var.



El emeği olan ürünleri ve yapanlara bayılıyorum.
Sevgili @worldofhama bizlere ayrı ayrı ürünler tasarlamış.
Bana hem 2.yılım olduğu için 2 magneti ve büyük bir unicorn yollamış çok tatlı değil mi ?








10 yorum:

  1. çok güzel hepsi Duygucum hele senin o minik hama unicornuna bayıldım :-))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller güle güle kullan hepsini canım

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ürünler .Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çoook güzelmiş güle güle kullanman dileğiyle artık blogunun takipçisiyiiim :))

    YanıtlaSil
  5. Nice yıllara Duygucum, hediyelerini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsini güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil