23 Mayıs 2017 Salı

Flormar İlluminating Primer Makeup Base


Herkese merhabalar.
Bu hafta sizlere dolu dolu yazılar hazırladım.
En son aldığım ve aşk yaşadığım bir makyaj bazı ile sizleri tanıştırmak istiyorum.
Ne zamandır gözüme takılan ama her zaman almayı ertelediğim ürünlerden olan bu makyaj bazı flormar'a ait.



Pompalı bir şişesi var.
Şişesinin kırılma ihtimali çok düşük çünkü plastikten yapılmış.
Benim için bu bir artı çünkü ürünler bir şekilde yerlere düşüyor ve cam yapılı ise kırılıyor üründe boşa gidiyor.

Illuminating Primer Make-Up Base, özel içeriği ile cildinin hem korunmasına hem de beslenmesine yardımcı olur. 

İnce tabakası ile rahat hissetmeni sağlayacak Flormar Makyaj Bazı, antioksidan özelliğe sahip Akai meyvesi ve yeşil çay ekstreleri içerir. 
Bu sayede cildi erken yaşlanma belirtilerine karşı korur.



Ben kullanırken 2 pompa alıyorum ve tüm yüzüme nemlendirici krem gibi uyguluyorum.
Hatta 2 pompa fazla bile gelebiliyor.
Ürün kremsi yapıda.
Hemen cilt tarafından emiliyor.

Fiyatı 40 TL ben indirimde 24 TL'ye aldım ve bittikçe indirimlerde stoklayacağım.

Ben flormar'ın buyaka mağazasından aldım ve oradaki çalışan bayan çok tatlıydı ve baya yardımcı oldu keşke her çalışan onun gibi olsa.



Emildikten 1-2 dakika sonra ben fondöten,bb krem,cc krem vs. uyguluyorum.
Normal de bazların makyajı tuttuğuna inanmazdım ki bir çok marka denedim.
Ama bu gerçekten makyajımı sabahtan akşama kadar tutuyor ve yaklaşık 9-10 saat diyebilirim.

Bazıları abartıyor diyebilir ama ben kendi yaşadıklarımdan yola çıkarak bu yazıyı yazıyorum.
Belki başka birisinde hiç etki göstermemiştir bilemiyorum.

Ürün 30 ml ben her gün kullanıyorum bakalım ne kadar sürede bitiyor.

7 yorum:

  1. çok sevdiğim bir bazdır bu ama aldığım iki şişenin de yarısından sonra pompası bozuldu o nedenle artık bıraktım..

    YanıtlaSil
  2. Adsız24.5.17

    Oldukça başarılı o zaman. Şu an w7'nin bazını kullanıyorum, bitince deneyebilirim.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. This brand is pretty popular here)
    KireiKana

    YanıtlaSil
  4. ben de kullanmıştım bu ürünü oldukça beğennmiştim ama farklı makyaj bazlarına şans vermek istemiştim :)

    YanıtlaSil
  5. İnce yapılı demişsin Duygu'cum.Eğer silikonumsu değilse denerim bende ;)

    YanıtlaSil
  6. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  7. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil