20 Eylül 2017 Çarşamba

Kiko Liquid Fondöten


Herkese merhabalar.
Sizlere uzun zaman önce bir indirimden aldığım kiko likit fondötenden bahsedeceğim.
Likit fondöten daha önce kullanmadım ve açıkçası merak ediyordum.
İndirimde 25 TL gibi bir fiyata bulunca da kaçırmadım.



O zaman en açık renk bu idi yani 50 warm rose.
İlk aldığımda olur gibiydi fakat daha sonrasında koyu olduğunu fark ettim.
Açık bir likit fondöten bulup ikisini karıştırıp kullanırım diye düşünüyorum.


Bu tarz ürünleri seviyorum ve bunu da sevdim ne kadar ürün gerekiyorsa o kadar ayarlayabiliyorsunuz.
Bura da bile rengi koyu gözüküyor.


Ben genelde ten ürünlerinde en açık rengi tercih ederim.
Çok beyaz ise de bir koyusunu alırım.
O zaman daha açığı var mıydı diye düşünüyorum ama hatırlamıyorum.


Gördüğünüz gibi kolumun rengi bir ton koyulaştı.

Kapatıcılık orta üzerinde.
Kalıcılık ise orta.
Fiyatı indirimsiz 70 TL
Bana sorarsanız cildinde leke vs problemleri olanlara kapatıcılığı yetmez ve bu paraya da değmez.
Ama cildiniz de hafif lekeler vs şeyler varsa bu size yeterli olacaktır..

8 yorum:

  1. catrice'e çok benziyor bu ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şişe bakımından evet ama ben yapı olarak pek benzetemedim

      Sil
  2. ışıktan mı anlamadım biraz koyu gibi ama kolunda renk dağıtınca bütünleşmiş sanırım :D

    YanıtlaSil
  3. kapatıcığı düşükse tercih etmem sanırım :(

    YanıtlaSil
  4. Kapatıcılığı düşükse pek tercihim olmaz :(

    YanıtlaSil