24 Eylül 2017 Pazar

Procsin Makyaj Temizleme Suyu Ve Göz Makyajı Temizleme Suyu


Herkese merhabalar.

Çok öncelerde procsin markası bir indirim yapmıştı.
Bende o zaman baya uyguna bir çok ürünü satın almıştım.
Şimdiye dek kullandığım aqua bio temizleme suyu duyduğum,okuduğum yorumlar açısından bende aşırı merak uyandırmıştı.

Ama kullandıktan sonra ise "bence" abartıldığını düşünüyorum.
Normal bir temizleme suyundan farkı yok.
Sıkılaştırıcı diyor ama böyle bir etki görmedim.
Gözleri yakmıyor.
Göz makyajını %80 çıkarıyor.
Fiyatı indirimlerde 25 TL'ye falan iniyor.
Ben alırken %80 indirim vardı ve bana 10 TL civarından geldi.



Göz makyaj temizleme suyu,

Göz makyajını başarılı şekilde çıkarıyor diyemem.
Diğeri daha fazla çıkarıyor.
Yine fiyatı indirimlerde 25 TL civarında.
Göz yakmıyor.
Parfüm içermiyor
Alkol yok.
Tahriş etmedi.

4 yorum:

  1. göz makyaj temizleyicisinden çok memnun kalmamışsın ama diğeri gayet iyi sanırım.

    YanıtlaSil
  2. makyaj temizleme miselini ben de kullandım, oldukça beğendim ama biodermanın çıkarıp bunun çıkarmadığı şeyler vardı diye tekrar almadım, ama güzeldi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan bir daha almam şimdi kullanıyorum ama bittikçe alacağımı sanmıyorum :)

      Sil