17 Kasım 2017 Cuma

#ASENİNSONABAHARETKİNLİGİ


Herkese merhabalar. 
Son zamanlarda blogger etkinliklerinde biraz daha aktif olmaya başladım.
Sevgili Asena bu etkinlik için çok uğraştı bende birazcık destek oldum ve 
gayet başarılı bir etkinlik gerçekleştirmiş olduk.
Mekan Bahçeşehir de RoseBerry Cafe'de gerçekleşti.Ben anadolu yakasından gittim ve gayet metro istasyonundan çıkınca 5 dakikalık yürüme mesafesindeydi. 
İlk defa ulaşım da sorun yaşamadım.Mekanın atmosferi çok hoştu.Daha sonralarda da gidip yemek yiyip,çay kahve içebileceğim yeni bir mekan da keşfetmiş oldum.

O gün sunuma gelen değerli firmalardan @anindagenclik İnstantly Ageless ürünlerini anlattı ve uygulamalı da gösterdi. Bana da daha önce dememem için ürün gönderimi yapmışlardı.

Herbaderm firmasını yeni keşfettim. Normalde yurtdışına satış olarak başlamışlar ve daha yeni yeni türkiye pazarına giriş yapıyorlar. Özellikle leke giderici kremlerini çok merak ediyorum. Ayrıca bu ürünleri kazanma şansınız olan bir çekiliş yapıyorum katılmak için buraya tıklayın
Ürünleri detaylı şekilde daha sonra ayrı yazı hazırlayacağım için detaya girmiyorum.

Temizlik hepimizin yaptığı şeylerden biri. Ben kafama estiği zaman temizlik yapanlardanım ve yapmaya başladığım da da günlerce sürebilir.
Nissgenic markası ile bu etkinlikte tanıştım. Sunuma gelen bayan çok şekerdi. Kendisi de evde bu ürünleri kullandığını söyledi. Ürünleri anneme verdim ve denenmeye başlandı.
Tabi etkinlik denilince pasta akla geliyor. Sanırım ilk kendi etkinliğimden sonra gördüğüm en güzel etkinlik pastası diyebilirim.
Tadı da güzeldi ağır değildi.
Mutlukek'ler e çok teşekkür ederiz böyle eşsiz ve lezzetli bir pasta yaptıkları için :)

4 yorum:

  1. Yalnız pastaya bayıldım :) Bu keyifli ve bilgilendirici güzel günün hep devam etmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. bende pastaya bayıldım kuzum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli bir gün olmuş belli ,sevgiler...

    YanıtlaSil