24 Şubat 2018 Cumartesi

2017 YILI FAVORİ ÜRÜNLERİ--2017 YEARS FAVORİTİES PRODUCTS



Herkese merhabalar.
Biraz geç gelmiş bir favori yazısı ile sizlerleyim.
Genel olarak bu ürünleri kullandım.


Ten ürünleri,
Farmasi aydınlatıcı kendimi parıl parıl hissetmek istediğim de bolca kullandığım bir ürün. Baya da bereketli hiç azalma yok.
Kiko focus powder indirimde kaptığım ve yıl boyunca neredeyse tek kullandığım pudra.
Farmasi aydınlatıcı stik kontür stik ile kullanıyordum biraz yoğun yapısı var.
Lr yağsız föndöten sanırım bu zamana kadar kullandığım ve en sevdiğim föndöten kendisi. Bittikçe alacağım.
Farmasi makyaj sabitleyici sprey ten makyajımın ömrünü uzattığını sevdiğim için kullanıyorum içerisinde de az kaldı. Bitince tekrar almayı düşünüyorum. Olsa da olur olmasa da.


Mac rujlarını uygun fiyatlı bulduğum zaman alıyorum. Buda onlardan birisi ve yıl boyunca sürekli kullandığım ruj. Faux rengi tam benlik hafif pembe gül kurusu.
Estee lauder lipgloss indirimli zamanda almıştım aslında ilk başlarda hiç beğenmemiştim fakat zaman geçtikçe deli oldum. Doğal bir parlaklık veriyor.
Loreal Superstar maskara bazının da olması cazip gelerek kullanmaya başladım ve verdiği etkiye bayıldım. Baya da kullandım çöpe gitme zamanı da geldi gibi.
Butter blush Sevgili ebru ve fusunun etkinliğinde tanıştığım gerek rengi gerekse kokusu beni kendine hayran bıraktı. Bu markayı sevmeye başladım.




Rival de loop jel nemlendirici indirimde aldığım ve severek kullandığım krem. Benim gibi cildi karma ciltlerin jel krem kullanması gerektiğini düşünüyorum.
Avene termal su bu 50 ml olanı. Bittikçe alıyorum hele ki yazın sıcaklarda harika oluyor.
Avon serum denemek amaçlı aldığım fakat çok sevdiğim bir serum.


Makyajsaati.com sitesinde satılan ve benimde indirimde aldığım color club ojelerimden bu simli favorim oldu. Çıkartması zor ama tırnakta duruşu bir başka.



Gözlük olarak bu yuvarlakları yıllardır kullanıyorum. eminönünden almıştım ama baya da zaman geçti sapasağlam hala.
Kılıf ise aliexpressten almıştım. Şimdi yeni de aldım ileri de göstereceğim onu :)

6 yorum:

  1. Kılıfa bayıldım ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende gördüğümde direk aşık oldum :)

      Sil
  2. Kaleminize sağlık.
    Büyük blog takip etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım. Bu da benim blogum : mavigokyuzununelleri.blogspot.com

    YanıtlaSil