19 Ocak 2018 Cuma

INSTANTLY AGELESS UYGULAMASI



 Herkese merhabalar.
Son zamanlarda sıkça gördüğümüz bu minik kremler bana etkinlikler sayesinde geldi.
Bende kırışıklık vs olmadığı için onlarda deneme şansım yok fakat bende göz altımda ve yüzümdeki su çiçeği izinde denedim.  Gelin sonuçlara beraber bakalım,
Göz altımdaki gözeneklerim çok belli olması beni rahatsız ediyordu.
İlk olarak küçük bir miktar alıp sürdüm ve daha sonra yelpaze yardımı ile 2-3 dakika soğuk hava yaptım.
Verdiği his sanki gözaltınızın üzerine ağır bir şey koymuşsunuz da tüm gün taşıyorsunuz gibi.
Etkisini siz kendinizi görün ama bende kalıcılığı 1 saat bile değildi.

Bunda da su çiçeği izim benimin altında gözüküyor.
Bunda etkisini görünce şaşırdım.
2-3 dakika içerisinde nasıl böyle bir şey oluyor şaşırıyorsunuz.

10 yorum:

  1. geçici bir etki mi kalıcı mı acaba ?

    YanıtlaSil
  2. anlık etkisi çok iyiymiş ama kalıcı olmasını çok beklememiştim zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok fazla kalıcı da olsa zaten onun öyle olmasını sağlayacak içerisindeki etken kim bilir neler olur

      Sil
  3. Bir ara fırtınalar estiren CLC krem gibi yani. Dediğin gibi bu tür kremlerin kalıcılıkları asla vadettikleri gibi uzun süre kalıcı olmuyor. Ama özel bir yere gidileceği zaman bence kullanılabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle belli bir zaman içerisinde kullanabilir

      Sil
  4. Bu krem geçici olarak. Ta tarihi geçmesi olurmu. Zararı nelerdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçici olarak tarih geçmesi olur mu derken sorunuzu tam olarak anlayamadım :(

      Sil
  5. Zararı varmı. Tarihi geçme olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. illa ki bir kullanım ömrü vardır ama çok uzun zaman önce yazmıştım bu yazımı :)

      Sil