20 Ocak 2018 Cumartesi

TT MASK ELMA KÖK HÜCRE KOLOJEN BİYOSELÜLOZ CİLT BAKIM MASKESİ

Herkese merhaba,
Sizlere burada hiç maske deneyimlerimden bahsetmedim sanırım.
Maskelerin etkilerini pek anlatamıyorum ki çoğunun da amacı etkisi aynı.
TT mask yeni yeni duyduğum bir maske firması.
ilk olarak #ebruvefusunilekisamerhaba etkinliğinde tanıştık daha sonra #gsevenmakeupetkinligi nde yine geldi ve son olarakta #mutlu2018etkinliği sayesinde tekrar ürün geldi.
Ben birini denedim birini yedekledim birini de arkadaşıma hediye ettim.

İçerisinde paraben yok.
Normal kağıt maskelerin aksine daha kalın plastik bir maske gibi yapısı var.
15-20 dakika bekliyorsunuz fakat ben hiç bir zaman tamı tamına tutamıyorum çünkü cildim yanmaya başlıyor. 10 dakika dayanıyorum.

Maskeyi denedikten sonra cildimde parlaklık ve canlılık hissettim. Ayrıca oldukça yumuşaktı.
ELma kök hücre kolojen biyoselüloz cilt bakım maskesi.
Elma kök hücreleri besleyici ve canlandırıcı etkiye sahiptir.
Antiaging özellikle elma kök hücreleri kolajen ve elastinlerinde desteği ile cildinizde hasarlı dokuların onarılmasına yardımcı olur.
Ayrıca yaşlanma belirtilerini de geciktirir.

Farklı sorunlara farklı maske arıyorsanız buradan kesinlikle çeşitlerine bakmalısınız.
Şuan için kış indirimi var ve bu elmalı maskenin 3 tanesi 79 TL buradan sipariş edebilirsiniz.

6 yorum:

  1. Çok seviyorum böyle pratik maskeleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende severim ama bazıları çok kötü oluyor :(

      Sil
  2. Wow i never had a apple mask ;) it looks really cool ;)
    Have a nice day ;)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten kullan at tarzı bir maske bayıldım ve çok da merak ettim o fresh elmayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ara ara indirime giriyor canım bakabilirsin :)

      Sil