13 Temmuz 2015 Pazartesi

TAG #HAKKIMDABİLMEDİĞİNİZ11ŞEY

HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY ?????

www.isinasliblog.com aslıcığımın blogu da burada :)







SEVGİLİ ASLI BENİ HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY TAGİNE DAVET ETMİŞTİ BENDE ANCA CEVAPLIYORUM HADİ BAŞLAYALIM :)



1- HAYATIN BOYUNCA ŞUNU KEŞKE YAPMASAYDIM DEDİĞİN BİR ŞEY VAR MI ?

-Düşündüm ama pek fazla aklıma bir şey gelmedi ama şunu diyebilirim keşke herkese arkadaşım dostum demeseydim.

2-KENDİNİ YAŞLANINCA NASIL GÖRÜYORSUN ?

-Çok konuşan tontiş bir şey olurum sanırım :D:D

3-EN SEVDİĞİN İÇECEK NEDİR ?

-En sevdiğim içecek çamlıca gazoz :D

4-ÖZGÜVENLİ MİSİN ?

-Evet tabi ki herkeste olması gerek ama fazlası da zarar :)

5-STRES ATMA YÖNTEMİN NEDİR ?

-Belli bir yöntemim yok ama uyumak en güzeli

6-YAZ TATİLİNDE NEREYE GİDECEKSİN?

-Valla daha bir yere gidemedim ama sanırım çankırıya gidicem :(

7-MUTFAKTA İYİ MİSİN?

-Yemek yapmaya yani öyle bilindik yemekleri yapmaya 2 yıl önce falan anca başladım yemek yapmayı ve yeni şeyler çıkartmayı çok seviyorum ve iyi olduğumu da söylerler :D

8-HAYATINDA OLMASINI İSTEDİĞİN BİR ŞEY VARMI ?

-İstediklerime sahibim fazlasında gözüm yok ama bir kızım olsa dahada güzel olurdu

9-GÜÇSÜZ OLDUĞUN ZAMANLARDA NAPARSIN ?

-Ağlarım

10-YALNIZLIK GÜZEL Mİ SENCE ?

-Hangi bakımdan sorduğun önemli arkadaş bakımından bence iyi kafan rahat ama kendine bir yol arkadaşı sevgili bakımından kötü çünkü yanında seni seven sana değer veren bir insanın olduğunu bilmek çok güzel bir duygu yeri geldiğinde senin arkadaşın dostun annen baban abin kardeşin çocuğun her şeyin olur umarım cevaplayablmişimdir.

11-LİSEDE/İLKOKULDA NASIL BİR KİŞİYDİN ?

-İlkokulda çok sessizdim zaten 2yıl özel bir okulda okudum sınıflar 16 kişilikti hepsi arkadaşımdı ama samimi olduğum 2 kişi vardı daha sonra devlet okuluna geçtim biraz açılmaya başladım. Lise de arkadaş ortamı kurmuştum iyiydi ama sorunlar oldu ve dağıldık artık hiç kimseyle görüşmüyorum.




BENDE SORU HAZIRLAYIP HEMEN 15 KİŞİYE DAVET GÖNDERİCEM BAKALIM MERAKLA CEVAPLARI BEKLİCEM  BANA LİNK ATARSINIZ :)))






                                                        ----- SORULARRRR----


1-Sence seni sevene mi yoksa sevdiğine mi gidersin?

2-Bu blog işine nasıl girdin? Ve ilk takip ettiğin blogger kim ?

3-Hangi şehir seni anlatıyor yada şehirler ??

4-İphone mu Samsung mu ?

5-Arkaşın mı Sevgilin mi ?

6-Olmak istediğin meslek nedir ?

7-Hangi yaşta olmak isterdin ?

8-Sevdiğin 5 youtuber söyler misin ?

9-Yen blogger olmuş yada olmak isteyenlere önerilerin nelerdir ?

10-Vazgeçemediğin makyaj malzemelerin neler 5 adet söyler misin ?

11-Bitsede sürekli alacağın ürünler varmı ? varsa söyler misin ?





 



1 yorum: