22 Kasım 2015 Pazar

UZUN ZAMAN ARDINDAN BİR YAZI ^^^

Merhaba kızlar bugün makyaj vs. gibi bir konudan yazmayacağım. Bu hafta benim vize haftam o yüzden burada da instagramda da aktif olamıyorum. Hafta sonu muhtemelen pazardan itibaren düzenli olarak paylaşım yapmayı planlıyorum. Belli bir gün yazı yazmayı çok denedim 1 hafta her gece 00.00 da yeni yazı atıyordum ama okul işi bozdu. Artık daha düzenli şekilde yazıları paylaşacağım çünkü blog takipçim 85 oldu artık yazı bekleyen 85 kişi var demek :) onları boş bırakmak istemem :))) Bir çok problem yaşadım okulda yurtta vs. onları da sınavdan sonraki yazılarda anlatırım. Bir de hasta oldum üstelik yetmezmiş gibi 20'lik dişleri çıkartıyorum tam da sınav vakti! Damak desen oda şişti burnum nefes alırken yanıyor daha bir sürü şey... Uzun bir aradan sonra tam dönüş yapacağım.

Aklımda konuk yazar almak vardı haftada bir yada iki hafta da bir gibi gerçi onu blogumun 1.yılından sonrasına saklayacaktım ama dayanamadım . İsteyen varsa yorum bıraksın ben ona dönüş yaparım :)

Hepinizi öpüyorum görüşmek üzere...

                                                                                                       #DBLOGU1212#

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder