2 Kasım 2017 Perşembe

Çeyiz Parçalarım #7


Herkese merhaba.
Uzun zamandır çeyiz parçalarımdan burada bahsetmedim.
Aslında ne zamandır da yeni bir şeyler almıyorum.
Geçenlerde oda toplarken aa ben bunları paylaşmayı unutmuşum dedim ve şimdi yazıyorum.

İlk gördüğümde bu ne desem de daha sonraki gidişimde biraz inceledim ve aldım.
Alırken 1 alana 1 bedava kampanyası vardı.
Modeli biraz farklı ve herkesin hoşuna gideceğini sanmıyorum.


Bu küçük boy yani benim kahve yanı su bardağı olarak kullanacağım.
Çok şeker görünüyor aslında.


Bu ise su yada meşrubat bardağı.
İnşallah bunları kullanacağım günlerde gelecek.


Küçük olan bardakların 6 tanesi 18 TL



Büyük olan su bardaklarının 6 tanesi ise 27 TL
Ben bir alana bir bedavadan faydalandığım için bana ikisi 27 TL'ye geldi.
Madam coco mağazasından aldım.



1 yorum: