25 Şubat 2018 Pazar

FABERLİC DOUBLE PLAY FOUNDATİON


Herkese merhabalar,
Sizlere yaklaşık 2-3 haftadır kullandığım ve artık yorumlayabileceğimi düşündüğüm bir fondötenden bahsetmek istiyorum.
Faberlic markasına ait bu double play föndöten aslında iki ürün birden veriyor. Adından da anlıyoruz.


Gördüğünüz gibi iki delik var ve sol taraftan föndöten gelirken sağ taraftan da makyaj bazı geliyor.
Bence bu harika bir düşünce. ikisini de her zaman kullanıyoruz ve bir şişede ikisinin olması da süper olmuş.



Kapatıcılığını orta düzeyde buldum.
Kalıcılık ise fena değil.
Renk seçenekleri var mı bilmiyorum fakat bendeki sanırım açık ve  bana uydu.


Faberlic ürünlerine sevgili didem hanımdan ulaşabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Markanın hiç ürününü kullanmadım henüz, güzel bir ürün denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  2. 2'si 1 arada güzel düşünülmüş..

    YanıtlaSil
  3. cilt bakımı, banyo ürünü falan kullandım ama faberlicden makyaj ürünü hiç denemedim... güzel görünüyor Duygucum güle güle kullan .-)

    YanıtlaSil
  4. BOLAVITA KLIK - Visit Now And Get Bonus !!!

    YanıtlaSil