19 Aralık 2018 Çarşamba

GARNİER GÖZ ALTI MASKELERİ


Herkese merhabalar,
Garnier markasını yıllardır severek kullanırım.
Son çıkarttıkları bu göz altı maskelerine nerede denk gelip aldım hatırlamıyorum.
Alırken pekte umutlu değildim ama turuncu olanı yani göz altı torbalarına 
karşı olanı deneyince şaşırdım.

Sonuç gerçekten başarılıydı. 
Hem bir ferahlık sağlıyor hemde torbaları acayip şekilde toparladı.
Bu etkiyi cidden beklemiyordum. 
Tek kullanımlık olması kötü. 
Sürekli elimin altında bulunduracağım bir maske kendisi.

Yeşil olan ise göz şişkinliği için. 
Onu da denedim ama diğeri kadar memnun kaldığımı söyleyemem.
Turuncu olanı sürekli alır kullanırım.






İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212





Youtube Channel: Duygunun Dünyası

2 yorum: