9 Kasım 2019 Cumartesi

EKİM BİTENLER


Herkese merhabalar,
Ekim ayında baya ürün bitirdim bunun sebebi çoğu ürünü yarım bırakmış olmam.
Bu yüzden de çok fazla ürün bitirdim.
İlk olarak kozmetiklerden başlamak istiyorum.

Farmasi Camouflage Kapatıcı daha önce yazısını yazmıştım. Buradan bakabilirsiniz 

Loreal makyaj bazı oldukça severek kullandım indimde mutlaka alırım. 

Maskara ile tanışmamız bir etkinlik sayesinde olmuştu elimdekiler bitince yine alabilirim fırçası plastik ve tek tek kirpikleri ayırıyor.

İki gözümün çiçeği kapatıcım pro concealer kendisi maalesef ülkemizde yok keşke olsa da bol bol alsak. 

Huncalife serum fondöten kendisini yine çok severek kullandım keşke bitmeseydi.

Canım far fırçam uzun süre kullandım ama kırıldı 



Pantene  3 dakikalık saç kremini pek beğenmedim daha doğrusu bana yaramadı.
Pantene normal saç kremini sürekli kullanırım ve saçlarımı tek karma karışık yapmayan saç kremi de diyebilirim.
Supreme nem serisindeki saç kremi de fena sayılmazdı.



Dr. White diş macunu oldukça iyiydi tek sorunu ambalajıydı. Üstten sıkıyorsunuz ama tüp yarısına gelince maalesef boşa sıkılıyor.
Procsin diş macununu ilk kez denedim ama pek hoşuma gitmedi.
Roc diş macunlarını seviyorum. Bu çeşidinde limon aroması vardı diye hatırlıyorum. Beyazlaşma konusunda normal düzeydeydi.


En sevdiğim maskem procsin shine mask her gün yapa yapa sonunda bitirdim. Soyulmalı maskeleri pek sevmem ama buna aşığım. Cildimi yormuyor ve yıpratmıyor.
English home incili soyulan maske ise tam aksine benim kabusum oldu. Tüm suratıma sürmesem de küçücük yerde bile canımı aşırı derece de acıttı. Bir daha asla almam yanına yanaşmam.


Loreal saç maskesi çok severek aldığım ama son zamanlarda aşırı pahalı bulduğum bir maske. Saçlarıma çok iyi geliyordu belki indirimlerde görürsem alırım.

Procsin saç peelingi dipleri çok yakıyordu ama artık ambalajı da değişti belki o mentollü hali de değişmiş olabilir.


Loreal şeker peelingi çok severek kullanıp bitirdim ama maalesef her ürüne aşırı derece de zam geldiği için pek almıyorum.
Yine loreal nem terapisi kremi genelde sıcaklar başladığı zaman bunu tercih ediyorum çünkü cildimde anca o zamanda bütünleşiyor.



Neutrogena jel maskeye bayıldım. Hele ki yazın o sıcaklarında buz gibi yüzünüze uyguladığınızda rahatlıyorsunuz 
Garnier göz altı maskesi hiç bir maske bunun gibi anında etki göstermiyor indirimde alıp yedekleyeceğim 


Mumuso parfümü çok severek kullandım tekrar bulursam mutlaka alacağım. Oldukça kalıcı kokusu var.

Neva color boyalarını uzun zamandır kullanıyorum ve memnunum.

1 yorum:

  1. Çok hoş bir blogunuz var.Sizi yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de bloguma beklerim.Ziyaret edip,takip ederseniz oldukça mutlu olacağım.Sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil