7 Mart 2020 Cumartesi

I LOVE REVOLUTİON ÜRÜNLERİ


Herkese merhabalar,uzun zamandır buralarda yoktum. Gerek i yoğunluğu gerekse hastalıkların peşimi bırakmaması gibi nedenlerden ötürü yoktum.
Bu markayı sevmeyen yoktur. Ülkemizde yokken bile ürünlerini çok merak ediyordum.
Elimde 3 farklı ürünü var.
Bunlardan aydınlatıcıyı ve pudrayı geçtiğimiz günlerde aldım. Paleti ise sevli Ebru Hollandadan getirdi.



Palet oldukça pigmentli. Çok az alsanız dahi harika renk veriyor.
Renklerde tam sevdiğim tonda.
Bunların sanırım 3 farklı çeşidi olması lazım ama maalesef ki bunlar ülkemizde yok.
Yurtdışında allahtan yaşamıyorum yoksa bütün maaşlar bunlara giderdi.


Bu ve allık serisi geldiğinden beridir gözüm onlarda. Allık çok kullanmadığım içinde aydınlatıcıyı tercih ettim. Henüz elimi bile süremedim. Harika gözükmüyor mü?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder