2 Aralık 2021 Perşembe

DÜĞÜN DETAYLARIM!

 


Herkese merhabalar,
Sizleri fazla bekletmeden hemen saç, makyaj ve gelinliğimi göstermek istedim.


Makyajımı doğal istedim çünkü abartı pek sevmiyorum.


Saçlarımı da doğal duruşu olan dalgalardan istedim. Aslında düğünden önce saçlarımı farklı renk yapma düşüncesi vardı ama o riski göze alamadım.
Bir kaç ay içinde farklı bir renk ile görebilirsiniz. Çünkü kızıl saç gerçekten kullanımı zor. Sürekli akıyor ve her ay boyamak zorundasınız.



Gelinliğimi ise satın aldım. 
Bu sayfadan sizlerde ulaşabilirsiniz.
Ben sayfayı uzun zamandır takip ediyorum ve gerçekten güzel modelleri var ayrıca çokta uygun fiyatlı.
Bu zamana kadar aklımda hiç satın almak yoktu ama fiyatını baya uyguna bulunca dedim ki alayım.
Yeri Ümraniye Çarşıda bulunuyor.
Eğer gelinlik arıyorsanız buraya mutlaka bakın. Ben ilk baktığım ve denediğimi aldım. Tam bana göreydi. 
Tadilat vs. uğraşmadık sadece kuru temizlemeye verdik. 
Birde gelinliğim çok ağırdı siz siz olun taşıyamayacaksınız ağır almayın tüm gün onunla gezeceksiniz.


İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212





1 yorum:

  1. hello dear sir/madam
    I read your blog DÜĞÜN DETAYLARIM!for a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore

    YanıtlaSil