31 Ekim 2015 Cumartesi

EKİM AYI FAVORİLERİ^#

Herkese merhaba canlar :)
Bugün ekim ayının sonuna geldik bende artık geleneksel hale gelmiş olan favorilerimi paylaşacağım.
Çok uzun uzun yazmak istemiyorum. Ürün ne için ne kadar nerden aldım vs bunları yazıp bitirmek istiyorum .
Bugün bir yazı daha paylaşacağım alışveriş yazısı onuda bundan sonra okursanız sevinirim hepinizi öpüyorum hemen başlayalım





1- RUJLAR

Benim ekim ayında sürekli kullandığım rujlar. Genelde nude tonlar . Sonbahar kış ayına yaklaşırken ben hala nude tonlardan vazgeçemedim.





2- Diş Macunu

Ben bunu rossmann'dan almıştım daha önce pembe ve turuncu olandan kullandım. Beğendim 2 3 tl gibi bir fiyatı var. Bu fiyata göre ben çok sevdim ve memnun kaldım :)



3- Vücut Spreyi

Hayatımda daha önce vücut spreyi kullanmamıştım. Bana bu ay 1 tl ye geldiği için aldım ve kokusuna bayıldım çabuk geçse de sıktığınız anda o vanilya kokusu sizi cezbediyor :))


4- Gülşah aseton

Daha öncede kullanmıştım. Bir şelale bir de bu markayı seviyorum tırnaklarımı yıpratmadan ojelerimi çıkarıyor. Besleyici özellikli olanı alıyorum çünkü benim tırnaklarım çok çabuk bölünüyor. Ben A101 den aldım fiyatı tam hatırlamıyorum.




5- Ojeler

Aseton konurda oje konulmaz mı! :) Rimmel london markasından hiç malzemem yoktu fakat kaç hafta oldu unuttum watsonsta 2 alana 2 bedava kampanyası vardı. Bu ojelerde de varmış. Aslında ben başka renkler almıştım fakat sadece 60 seconds super shine serisinde varmış. Bu yüzden o renkleri üzülerek bıraktım ama en kısa zamanda onları da alıcam :)) 2. kat sürmeye gerek bile kalmıyor. Direk tek katta rengini veriyor.



6- Nutraeffects göz çevresi bakım kremi

İlk defa göz kremi aldım memnun kaldım. Alt tarafında çevirme yeri var ve titreşim sağlıyor. Ben titreşimli sürmüyorum. Hediyesi var diye aldım saat geldi. 



7-  Dolorex baş ağrısı için hap

Ben normalde hap kullanamıyorum ama bu aralar dersler yüzünden baş ağrım çok fazla oluyor.


8- Olips xs

Her zaman kozmetik olmaz değil mi :) Bu şekere bayıldım ferah ve limonlu mide bulantısı için almıştım işe yaradı :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder