7 Ekim 2015 Çarşamba

ÜRÜN MERCEK ALTINDA #1 --CASUELLE UBCOVER ME PALET

Evet yeni bir seri ile sizinleyim. Umarım bu seriyi beğenirsiniz hemencik başlayalım ☺


Ürünümüzün adı CASUELLE UBCOVER ME PALET daha önce adını duymadık dediğinizi duyar gibiyim :D Bende ilk görünce şaşırdım.. Hani hep soruyorsunuz ya gratisten indirimli ürünler alıyorum Nerede falan diye işte orada 2 yada 3 tl ye düşmüş bende renklerine bayıldım ve aldım zaten parası da çok değildi. Ben far kullanmaya yeni yeni başladım ve birden çok fazla ve renk seçeneklerim oldu tabi yine belli bir kaç renk kullanıyorum ama zamanla değişik renklerde kullanırım.  Şimdi fotoğraflara geçelim swachları da var.


 Paketi güzel kullanışlı öyle kötü durmuyor ve hafifte çantaya atıp dışarı çıkabilirsiniz.




 Renkler bu şekilde tatlı bir pembe pigmentleri orada görüldüğü gibi tabiki yakın değil ama sürüldüğünde renk veriyor. Yanında hemen mürdüm rengi gibi ama daha değişik. Canlı bir Lila rengi içinde bulunuyor günlük Makyajda kullanılabilir. Hemen yanında bronz bir renk tam bu mevsimlik bende aynı renklerden olduğu için pek fazla kullanmadım. Yine Lila gibi ama diğeri kadar canlı bir renk değil. Günlük makyaj da kullanabilirsiniz.



Iste swachları da bu şekilde isimleri yok paketini açarken arka kısmını da birazcık soydum o yüzden paletin adını da göremiyorum ama siz gratise gittiğinizde renklerden taniyabilirsiniz.


Ilk mercek altına aldığımız ürünümüzün hakkındakiler bu kadardı. Bu paletten kullanan varsa yorum yapsın bakalım beğenen bir tek ben miyim ?? ☺

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim devamı gelmesi için lütfen beğenip yorum yapın öpüldünüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder