22 Ocak 2016 Cuma

Bir Alışveriş Yazısı..

Uzun zamandır alışveriş yazısı yazmamıştım. Zaten okul yüzünden pekte alışveriş yapabileceğim yerler yoktu. Evime daha 5 gün önce geldim. Ve pazartesi günü doğum günümdü. o gün kendimi şımarttım ve bol bol alışveriş yaptım hemen bakalım neler almışım ??
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


İKEA'DAN ALDIKLARIM


 Aslında kendisi mum koymak için tepsi idi. Ben blogta ürün fotoğrafları çekerken kullanmak için aldım. Fiyatıda baya uygundu 10 tl sanırım tam hatırlamıyorum.
---------------------------------------------------------------------------


Çekmece düzenleyici almak her zaman aklımdaydı. İstediğim gibi bulamamıştım. Gözüme çarptı fiyatıda uygundu tanesi 3.99 tl olması lazım. İkea ya yakınsanız ve böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa gidin alın .
------------------------------------------------------------------------------------


 Buda bir değişik düzenleyici. 6 bölümü var. Benim çekmeceme tam uymadı ama ben bir şekilde yaptım. Buda 4.99 tl idi.
--------------------------------------------------------------------------------------

Bunlarda ışıklara takılan süsler ben bunu 0.99 krş a aldım. Başka modeller vardı ama ben yıldızları beğendim. içinde 12 adet var.
---------------------------------------------------------------------------------------------



Aslında kalemlik olan bu sepetleri ben fırçalarımı koymak için almıştım ama olmadı bende göz kalemlerimi dudak kalemleri koydum. diğerine de pamuklarımı koydum. Bu yazıdan sonra nasıl düzenlediğimi anlatan bir yazı da yazabilirim.
-------------------------------------------------------------------------------------------


Bu neon renkli askıları daha öncede görmüştüm ama almamıştım. Şimdi çeyiz için aldım ve gittikçe alacağım gibi gözüküyor :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------

WATSONS'TAN ALDIKLARIM



 bu ballı saç bakım kremini çok çok merak ediyordum. Sonunda aldım ve 1 kere kullandım ama daha etkisini tam olarak göremedim. İçinde baya da ürün var . Hemen bitebilecek bir şey değil.


Bu maskeyi öylesine aldım daha kullanmadım bakalım nasıl çıkacak ?
----------------------------------------------------------------------


Sensodyne küçük boyunu aldım. Ama hayatımda kullandığım en mükemmel diş macunu ! gerçekten. Bunu kullandığım ilk andan itibaren dişlerimin temizlendiğini hissediyorum. Ve sanırım bundan sonra favori diş macunum bu olacak.
----------------------------------------------------------------------------------------------------


ROSSMANN'DAN ALDIKLARIM


Küçük sepet gibi bir şeyin için baya bir ürün atmışlardı bende essence ojelerini daha önce denememiştim. 1 TL olduğunu görünce alıp denemek istedim rengi de çok hoş bende olmayan bir renkti :D (sanki ojesi yokmuş gibi )
------------------------------------------------------------------------------------------


Buda seyehat boy bir ürün. Normalde koltuk altı roll on kullanmayı sevmem. Ama bunu küçük görünce denemek istedim. Numune deneme veya seyehat boy olan tüm ürünler dikkatimi çekiyor :)
-------------------------------------------------------------------------------------


GRATİS ALIŞVERİŞİM


Outlet i olduğunu artık çoğunuz biliyorsunuz. (Tabi sadece istanbul ümraniye de) Daha fazla şey bulurum diye düşünmüştüm. Ama sadece farlar göz kalemleri rujlar vardı. Rujlardan da hep böyle cırt renkler vardı. Aralarda bakarken wet n wild'in görmediğim bir rengini buldum. adı rose bud sevdiğim bir tonda. Bayıla bayıla aldım. Diğeri ise the balm'dan cocoa my coconut lipgloss. Kokusu muhteşem!
-------------------------------------------------------------------------------------


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder