27 Ocak 2016 Çarşamba

GÜNLÜK CİLT BAKIM RUTİNİM (AKŞAM)

Daha önce böyle bakım rutinimle ilgili yazı yazmamıştım.
 İnstagramda paylaşmıştım. 
Yazınında vakti geldi. 


**********
Tüm kullandıklarım bu şekilde her gün yapmaya çalışıyorum. Belki oje sürmediğim zamanlarda aseton kullanmıyorum. Onun dışında akşam hepsini kullanıyorum.


**********
Oje sürdüysem çıkartıp yenisini sürerim. Bir ara her gün abartısız çıkarıp yenisini sürerdim. Artık onu bıraktım tırnaklarım da yıpranmıştı. Artık biraz besledim baktım düzeldi. Tekrar sürmeye başladım tabi ki ara sıra :)


**********
Daha sonra ben ekim ayında okula giderken makyaj temizleme suyu ve tonikten az kalmıştı bende bu şişelere doldurmuştum. Şimdide onları kullanıyorum. İlk adım bunlarla oluyor.


**********
Yves Rocher'ın bu meşhuuur kayısılı peelinginden ben de aldım. Ve gerçekten denildiği kadar güzel bir ürünmüş. 2 gündür kullanıyorum ve yüzüm yumuşak ve parlıyor. Bittikçe alırım çünkü hiç bir peeling yapamazken buna aşık oldum! :D


**********
Peeling yaptıktan sonra gözüm kalanları bunla siliyorum. Arada ilk başta siliyorum. Biraz yağlı ama bütün rimel kalem hepsini çıkartıyor. Tek eksisi yağlı olması. Çift fazlı olmasından kaynaklı sanırım. Bu seyehat boyu büyük boyunu alacağımı sanmıyorum.


**********
Temizleme işlemleri bittikten sonra nemlendirmeye sıra geliyor :) Avonun göz kremini çok fazla kullanmıyorum. Yüzüm için farmasiden dr.tuna nın aynısefa bitkisinden yapılma. Etkisini daha göremedim. İlerleyen zamanlarda görürsem buradan zaten yazısını yazarım. En son da vanilyalı el kremiyle ellerimi nemlendirip işlemi bitiriyorum :)


**********
Arada avonun gül suyu ile de yüzümü temizliyorum. Bu yıl içinde bitirmeye çalıştığım ürünlerden kendileri.


**********

İşte benim akşam rutinim bu şekilde sabahları bir ürün kullanmıyorum su ile yüzümü yıkıyorum.
OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
EĞER BLOGUMU TAKİP ETMİYORSANIZ 
TAKİBE ALIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder