16 Ocak 2017 Pazartesi

I Love Body Butterlar


Herkese merhabalar.
Bu aralar yine blogumu fazla aksattım ama kendimde yazı yazacak gücü bulamadım.
Sırf yazı yazmak içinde yazmak istemedim.
Birde finaller araya girdi derken geçen hafta sadece 1 yazı yazmışım.
Halbuki 2017 de daha fazla yazı yazarım diye ummuştum.
Her neyse geçelim konumuza..

Dün instagramda paylamış olduğum I love... markasına ait elimde 4 farklı body butterları var.
Şimdi sizlere biraz onlardan bahsedeyim.

Ben bunları Watsons'un fırsat köşesinden tanesini 1 TL gibi bir fiyata aldım.
Body butter daha önce sadece The body shop markasından kullanmıştım ve baya memnun kalmıştım.

Bunlar ise 50 ml ve açıldıktan sonra 12 ay ömrü var.
Kokuları muhteşem.


Renklerine bayıldım.
Yalnız çok koyu yapıda.
Kremi yedirirken insan zorlanıyor.
Resimlerden de anlaşılıyordur güzel bir sonuç almak için az az kullanmak lazım.
Az kullandıkça da bunlar ne zaman biter onu bilemiyorum.
Bu serinin duş jelleri,lipbalmları falan da var.


Bu sar renkli olan mango ve papaya meyveli. İçlerinde en beğenmediğim kokulu olan bu oldu.



Bu tatlı pembe renkli olan ise böğürtlenli. Çok şekerimsi bir kokusu var. Evet gerçekten o şekeri kokladığınızda hissediyorsunuz.Diğer bir beğenmediğim bu oldu.


Çok açık pembe renkli olan ise çilekli. Ben çileğin kendisini çok severim fakat kokusunu bir tülü sevemedim. Bir süre sonra sanki midemi bulandırıyor gibi oluyor. Sizde de böyle bir şey var mı ?


Son olarak bu yoğurt gibi olan ise hindistan cevizli. Benim favorimdir. Genel olarak hem hindistan cevizini hemde kokusunu sevdiğimden buna bayıldım diyebilirim. Herkesin kendine özel bir aroma kokusu var olduğuna inanıyorum. Benimki de kesinlikle ya limon yada hindistan cevizi olmalı!,

6 yorum:

  1. peki bunlar ne işe yarıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Şekerli, meyveli kokular beni de bayıyor, hindistan cevizi kokusu gibisi var mı limon da öyle. benim elim de bu tarz ürünlere sırf kokularından dolayı gitmiyor çoğunun kokusuyla anlaşamıyorum baş ağrısı yapıyor ama hindistan cevizlisini görürsem deneyebilirim minik boy nasılsa, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benzer zevklere sahibiz demek ki canım :)

      Sil
  3. I Love ürünlerini beğeniyorum ama bunları denemedim. Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil