29 Ocak 2017 Pazar

Tekli Farlarım


Herkese yeni bir haftadan merhabalar.
Son zamanlarda nedense hiç bir paylaşım yapasım yok.
Paylaşacak bir şeyler de bulamıyorum.
Yedek yazım da yoktu sizlerle paylaşmak için.
O yüzden ara ara vakit buldukça yazar oldum.

Elimdeki tekli farları yazmak istedim.
Her ne kadar far paletlerini sevsem de tekli farların yeri ayrı oluyor.


Kiko tekli farları
Uygun fiyatlı bulduğum
Pigmentasyonu iyi olan farlar.
Elimde 3 adet ışıltılı 1 adet mat var.


Bendeki numaraları 19-27-18-13
Daha önceki yazıma Buradan ulaşabilirsiniz.


Makeep revolution markası
Uygun fiyatlı ürünleri var.
Tek olumsuz yönü türkiyede satışı olmaması.
Pigmentasyonları iyi.
Bende daha çok vardı ama hepsini hediye ettim.


Bendeki renkleri adore moi ve cappuccino
Daha önceki ayrıntılı inceleme yazıma Buradan ulaşabilirsiniz.


Gelelim catrice markasına.
Bu markayı tanıyalı çok uzun zaman olmadı.
İndirim zamanı tek tek aldığım farlar baya birikti.
3 adet mat ve 2 adet ışıltılı farı bende mevcut.


Soldan 2 renk birbirine biraz benziyor.
Mat bitişliler.
Fiyatları indirimsiz 9-10 Tl civarında
Renk seçenekleri mevcut.
Tozutma yapmıyor.
Far bazı ile çok daha kalıcılık sağlayabilirsiniz.


İki renge de bayılarak almıştım.
Mat bitişlilere göre fiyatları sanki biraz daha ucuzdu tam hatırlamıyorum.
Ben indirimde 4 küsüre almıştım.
Bunlar da tozutma yapmıyor.
Bir çok rengi vardı.

Swachları bu şekilde aralarında ayrım yapmıyorum hepsinin rengi bana güzel geliyor.
Bittikçe farklı renkleri alınabilir.


Gelelim renklerine diyeceğim fakat rossmann çalışanları ürünleri öyle bir şekilde paketliyorlar ki ürünün etiketini çıkarmadan asla açılmıyor.
Benimde ilk aldığımda aklıma gelmedi hangi renkleri aldığımı not etmeyi.
Hatırladığım kadarıyla 950-350-790-540

10 yorum:

  1. bende de o kadar çok tekli far var ki ne yapsam bilemiyorum :-((

    YanıtlaSil
  2. Kiko 'yu gercekten cok merak ediyorum.. 😘😘

    YanıtlaSil
  3. kiko simli pembe far dikkatimi çekti :) hoş gözüküyor

    YanıtlaSil
  4. catrice ten bir tane var mat tekli farım çok seviyorum =) ama o kikolarda gözüm kaldı, ben de istiyorum vallahi =) sağlıkla kullan canım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimde bırakmamışlar ki farklı renklerini alayım ne üzüldüm ya fiyatları da 10 TL :(

      Sil