13 Nisan 2017 Perşembe

Flormar Gözenek Küçültücü Makyaj Bazı / Pore Minimizing makeup primer


Merhabalar.
Geçtiğimiz hafta almış olduğum flormar gözenek küçültücü bazın yazısını biraz geciktirdim.
Çünkü deneyimleyip sizlere aktarmak istedim.
Fiyatı 30 TL.
Bence genel olarak baz fiyatlarını düşünürsek orta düzeyde bir fiyatı var.
Bazıları pahalı bulurken bazıları da benim gibi uygun fiyatlı buldu.
İndirimde tabi ki çok çok ucuz olacaktır ama ben dayanamadım.



İnce çizgi ve gözenek görünümünü azaltır.
Kadifemsi dokusu ile Pore Minimizing makyaj bazını yalnız başına uygulayabilir ya da fondötenin altına kullanabilirsiniz.
Ben genelde makyajdan önce kullanıyorum.
Üzerine föndoten yada bb krem uyguluyorum.
Makyajımı daha canlı gösterdiğini düşünüyorum.
Yakın zamanda elimdeki makyaj bazları hakkında bir post oluşturmayı düşünüyorum.


  • Jel yapılı
  • Şeffaf
  • Yağsız
  • Hafif yapılı
  • Uygulandıktan sonra yumuşaklık sağlıyor.


Kiraz çiçeği özleri sayesinde antioksidan özelliğe sahiptir.
Ayrıca uyguladıktan sonra fark ettim matlaştırıcı bir özelliği de var.
Gün içinde t bölgem genelde yağlanır ama bunu kullandığım gün yağlanma problemi yaşamadım.


İçeriğinde de kötü bir madde görmedim.
Sadece parfüm var artık ona da dikkat ederek ürünler almayı kullanmayı düşünüyorum.

9 yorum:

  1. ben seviyorum makyajı iyi tutuyor :-))

    YanıtlaSil
  2. gözenek problemim pek yok ama güzel bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde pek yok ama baz diye denemek istedim :)

      Sil
  3. denemek isterim , güzel bir paylaşım olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünü severek kullanıyorum.Matlaştırma özelliği var ürünün ve T bölgem yağlı olduğu için bana uyuyor.
    @smk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seviyordum fakat az kaldı bendede

      Sil