11 Nisan 2017 Salı

Watsons Makyaj Temizleme Mendili



Makyajı temizlemeye üşenenlerden misiniz ?
Merak etmeyin bende öyleyim.
Bazen bana ölüm gibi geliyor.
Arada sıra da aldığım bu mendiller hayat kurtarıyor.
Daha önce farklı markalarda denedim.
Ama en güzeli şu diyeceğim bir mendil henüz görmedim.


Geçtiğimiz hafta sonu watsons'ta 3,50 TL olduğunu görünce alıp denemek istedim.
Bir şekilde mutlaka kullanıyor zaten.
Mendilin boyutu büyük bu yüzden biraz sevdim.
Tüm yüzünüzü kaplayacak kadar büyük.

Kokusu beni biraz rahatsız etti.
Onun dışında gözüme olumsuz çarpan bir şey olmadı.


Elime pastel likit mat ruj vardı onu silerek göstermek istedim.



Sildikten sonra hiç bir kalıntı iz vs bırakmadı.
Ve yavaş sildim kızarıklıkta olmadı.

İçerisinde 25 adet var.
Benim aldığım karma ciltler için.
Normal ve hassas ciltler için olanı da olması lazım.


7 yorum:

  1. güle güle kullan özellikle seyehatlerde çok işe yarıyor bu temizleme mendilleri ben de bunu severek kullanmıştım :) bu arada bloğumdaki çekilişime destek olmak için katılır ve sayfanızda paylaşma imkanınız olursa çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben geceden kalan maskaraları falan sabah bunlarla temizliyorum iyi oluyor :)

      Sil
  2. Looks like a great product:)
    Thanks for sharing:)

    YanıtlaSil
  3. Kuru ciltler için olanını çok seviyordum. Severek kullanıyordum. Artık Watsons ürünleri kullanmıyorum ama fiyatına göre gerçekten güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
  4. Neutrogena'nınki gayet başarılı tavsiye ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. watsons'dan mecbur kalmadıkça pek bir şey almak istemiyorum artık :-(((

    YanıtlaSil