10 Haziran 2017 Cumartesi

BİTENLER ŞUBAT-MART-NİSAN #20


Herkese merhabalar
Ne zamandır bitenler yazısını yazacağım araya başka şeyler giriyor unutuyorum.
Bunlar biteli baya oluyor.
Hatta çöpe attıklarımdan fotoğraflayamadıklarım bile oldu bu ay.


Kotex severek kullandığım bir marka denebunu kutusundan çıkmıştı

The creme shop markasının makyaj süngeri bunu kuşadasındaki eveshoptan almıştım. Baya da kullandım.

Nivea bb clean ben hayatımda bu kadar işe yaramaz bir temizleme suyu görmedim.
İsana traş köpüğü çok çabuk bitti.

Clinique deneme boy yüz temizleme jeli buda toniği gibi kötü kokuyordu hatta uhu gibi bir yapışkanlığı da vardı.

Clinique tonik kullananlar bilir bu kadar kötü tiner gibi kokan bir tonik görmedim kullanmadım da.

Sea color saç boyası bir kutusundan 2 tüp boya çıktığı için severek kullanıyorum bunu da dip boya için kullanmıştım.

Maybelline fit me fondöten kapatıcılığı orta düzeyde. Bendeki en açık rengi idi. Tam oluyordu. Yapısı inceydi.

Wet n wild makyaj bazı benim emektar makyaj bazım. Sonunda vedalaştık kokusu dışında seviyorum. Makyajı biraz daha tuttuğuna inanıyorum.

Rimmel london match perfection fondöten bunu  ilk aldığım 2-3 ay elimden düşürmedim daha sonra rengi bana koyu geldi. Bir şekilde bitirdim. Kapatıcısını daha çok seviyorum.

Farmasi markasının bu dr.tuna güneş koruyucusunu makyajdan önce kullanıyordum. İdare eder bir daha almam orası ayrı.

Essence lash curly maskara bir set içerisinden çıkmıştı. Güzeldi fakat üzerindeki sürekli dönüyordu ve bu beni rahatsız etti.

Essence maskara yine severek kullandım bitti adını bilmiyorum okunmuyor da :)



Oral b ağız bakım suyu: Severek kullandım tekrar alabilirim.

Batiste kuru: şampuan bazıları bunlara aşık ama ben bir türlü alışamadım neden bilmiyorum.

Biotrue: Bir ara bir firma tarafından lens yollanmıştı o zaman lens suyu almıştım.

Revox at kuyruğu saç kremi: Bunu ikinci kez bitirdim. Saçlarımı çok kuruttu. Bir de çok değişik bir kokusu vardı tarif edemiyorum.

Rival de loop ampül serumlar: İlk defa deneme şansı buldum ve cildimi sanırım biraz yağlandırdı.

Isana pamukları sıkça kullanıyorum ve memnunum.

Scinic markasının yakut maskesi: Kore ürünü olduğunu duyar duymaz hemen alıp denedim.
Böyle maskeleri uzun süre yüzümde tutamıyorum yine bunda da böyle oldu.

Venüs jilet ucu: sıkça kullanıp bitirdiğim bir ürün ve bu markadan memnunum.

Himalaya herbals neem mask: Çok zorla bitirdiğim bir maske oldu.

Splat sea minerals diş macunu: Ekim ayındaki etkinliğim de gelmişti düşünün ne zaman kullanıp ne zaman bitirdim de yazısını yazıyorum.

Clinique yüz maskesi : Ne de çok maske bitirmişim ama hiç beğenmedim. Genel olarak kokuları çok kötü.


Watsonstan aldığım bu duş jelini severek kullandım ve hemen bitti. Fırsat köşesinden aldığım için bir daha denk gelmem sanırım.

Himalaya herbals peeling etkili scrub: Şu meşhur olan peeling işte ben onu aylar aylar önce kullanıp bitirdim ama hiç memnun kalmadım.
Yüzümü kızarttı ve kokusu çok kötü. Bir kere daha denemek adına bulursam alacağım.

Revox at kuyruğu şampuanı :Uzun bir süre kullandığım ürün. Saç kreminde olduğu gibi kokusu tuhaftı.

Revox at kuyruğu saç maskesi: Yine baya uzun süre kullandığım bir ürün. Saç uçlarıma  kullandım. Kokusu yine tuhaftı ama içlerinde en çok bunu beğendim.

Diadermine yüz yıkama jeli: Daha önce yeşili kullanıp memnun kalmamıştım ama bu güzeldi. Migros indirimden çok ucuz bir fiyata almıştım. Yüzümü kurutmadı.

8 yorum:

  1. I love Clinique products)

    YanıtlaSil
  2. Maskeler aklımda bulunsun hiç yaklaşmayayım. Pek çok ürün bitmiş yenilere yer açılmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında daha vardı ama kaybettim çoğunu :)

      Sil
  3. Adsız10.6.17

    Isana ürünleri nerden bulabilirim acaba :)

    YanıtlaSil
  4. 3 aylık olmasına rağmen performansın çok başarılı yine de. Bana nazar değdi sanırım(dil çıkarma emojisi) 5ten yukarı çıkamıyorum bu aralar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çöpe gidenler olmasa bu kadar çok gözükmezdi :) yaz aylarında çok kullanmıyoruz ondandır

      Sil