19 Haziran 2017 Pazartesi

#dbloguileprojectpan30 Güncelleme


Herkese merhabalar :)
Benim kendi kendime başladığım bitirme projesini güncelleme vakti geldiğini sanıyorum.
Nisan ayında başlamıştım ve normald ebu ayın 30unda bitmesi gerekirken kendime biraz daha süre verip uzatmak istiyorum.
Çünkü geçen bu zamana kadar sadece yarısını bitirebildim.
Zaten artık karar verdim ve belli sayılarda ürün bitirmeden hiç bir şekilde ürün almayacağım (temizleme suyu,pamuk,aseton hariç).

  • Wet n wild kaş kiti 
  • Rimmel london makyaj bazı
  • Essence kaş maskarası
  • Catrice kapatıcı
  • Bee beauty el kremi
  • Bee beauty çift fazlı makyaj temizleyici
  • Diadermine göz makyajı temizleyicisi
  • SVR misel su
  • Yves rocher kayısılı peeling
  • Avon true nutra effects scrub
  • Dermokil nem maskesi
  • Sebamed güneş koruyucu krem
  • Loreal saf kil detox jeli
  • İsana boyalı sarı saçlar için şampuan
  • Splat diş macunu
  • Otacı elma nane şampuan
  • Dr rena dermo el temizleme jeli
  • Essence all need kapatıcı paleti
  • Watsons makyaj temizleme mendili
  • Yves rocher ferahlatıcı maske
  • İsana asetonsuz süngerli oje çıkarıcı
  • Rival de loop nemlendirici jel
  • Maybelline push up drama maskara
  • Catrice prime and fine anti red base 
  • Flormar gözenek küçültücü makyaj bazı
  • himalaya herbals peel off mask
  • Essence maskara bazı
  • Clinique maskara
  • Bath and body works el temizleme jelleri
  • Sephora parfüm(küçük boy)

4 yorum:

  1. Diadermine göz makyajı temizleyicisinden çok memnunum ben...

    YanıtlaSil
  2. Çok faydalı bir yazı olmuş emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
  3. oo baya bitmiş.Gelsin yeniler :D

    YanıtlaSil
  4. 30 gün pek yetmiyor bu tarz uygulama için Duygucum, ama yine de bayağı ürün bitirmişsin, tebrik ediyorum seni :)

    YanıtlaSil