5 Ağustos 2017 Cumartesi

BİTENLER MAYIS-HAZİRAN-TEMMUZ #21


Herkese uzun uzun aradan sonra  merhaba...
Yazılarımı özlediniz mi ben yazmayı özledim.
Bitenler yazılarını biriktireceğimi söylemiştim ama ürünler bekledikçe evde yer kalmıyor.
Fotoğraf çeksen sen yazana kadar neydi nasıldı unutuyorsun.
Bende dedim bari yarısını burada yazayım geri kalanı da youtube videosu çekerim.

Kozmetiklerde yine baya ürün bitirdim diyebilirim belki de ilk kez bu kadar ''bitti''

Krem allık ismini bile bilmiyorum uzun zamandır duruyordu attım artık.
Sephora kalem parfüm kokusu bir süre sonra bayıyordu.
Clinique seyahat boy maskarası uzun süre kullandım ve memnun kaldım.
Catrice kapatıcı severek kullandım ama fiyatını artırdıkları için yenisini almıyorum.
Maybelline age rewind ikinciside bitmek üzere bunları çok seviyorum kapatıcılığı yüksek.
Bu sünger sanırım hm den alındı o kadar uzun süre geçti hatırlayamıyorum bile.


Vaseline markasının bu sprey formundaki nemlendiricisi çok sevdim ve aşırı pratik. Bittikçe yenisini alacağım.
Madam coco duş jeli çok güzel vanilya kokuyor hemencecik bitti.
Eyfel açık parfümü erkek arkadaşım kullandı bende kokusuna bayılıyorum 3-4 gün kalıcı.
İmaj renkli saç boyası nyx yarışması için almıştım boyarken dikkatli olan yoksa tüm evi rengarenk yapabilirsiniz. Yıkayınca hemen çıkıyor.
Vivet sir ağda bantları pek sevemedim.
Lilafix markasının şampuanı uzun süredir duruyordu sonunda bitirdim ama ne iyi geldi ne kötü geldi.
Splat ağız bakım suyu severek kullandım ama tekrar almayı düşünmüyorum.
Splat yine aynı seriden olan diş macunun bir faydasını göremedim.
Diş fırçamı 3 ayda 1 değiştirmeye özen gösteriyorum.





Miniso makyaj temizleme mendillerini bitirdim ve mavi olana bayıldım. mor olan zaten göz makyajı içindi ama bir işe yaradığını söyleyemem.
Loreal temizleme suyu göz yakmadı yüzümü temizledikten sonra kızartmadı. Almayı isterdim fakat artık hayvan deneyleri yapan markalardan uzaklaşmaya başladığım için almayacağım.
Ersağ yüz toniği bir etkinlik sayesinde tanıştığım ve sevdiğim bir ürün oldu.
La posay markasının temizleme jelini sevdiğimi söyleyemeceğim. cildimi çok kötü yaptı.
Watsons temizleme mendilleri karma ciltler için olanı baya sevdim elimdekiler bittikçe alacağım.
Apaks markasının temizleme pamukları fiyatına göre güzel iş çıkarıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder