29 Ağustos 2017 Salı

Farmasi Kaş Pomadı



Herkese merhabalar.
Nasılsınız bayramda yaklaşıyor ben hala çalışıyorum.
Sizlere geçenlerde gelen farmasinin yeni kaş pomadından biraz bahsetmek istedim.
Yeni çıkan ürünleri çok merak ediyoruz.
Aranızda mutlaka almayı düşünenler de vardır belki sizlere de fikir olur.

Vaatleri

  • Daha şekilli kaşlar
  • Daha belirgin kaşlar
  • Kolay uygulama


Çok yoğun bir yapısı yok.
Fırçası ile rahat uygulayabiliyorsunuz.
Ağustos ayında kaş pomadı alana fırçası hediye ediliyordu.



Biraz olsun rengini göstermek istedim fakat anca bu kadar gözükebildi.


Bendeki rengi 02 brown rengi.
Bu orta tondaki bundan önce ve sonrası da var.
Birisi çok açık diğeri ise çok koyuydu bana.

16,95 TL fiyatı var.
Fırçası ise 7,75.
(ağustos ayı fiyatı)

8 yorum:

  1. I love to use such brow gels - very longlasting!

    YanıtlaSil
  2. faydalı bir bilgi olmuş,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bende bildiğimiz far ile kaşlarımı dolduruyorum çok güzel oluyor. Size de öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bunu daha çok sevdim kaş farımda var canım

      Sil
  4. Geçen yıl sürekli kaşa kalemi kullandım ancak kaşlarım çok zarar gördü.Bu yıl bu tarz bir ürüne geçeceğim mutlaka...

    YanıtlaSil
  5. Bende sipariş verdim inş memnun kalırım

    YanıtlaSil