28 Ağustos 2018 Salı

EKLİPS 200 ADET TAKMA TIRNAK

EKLİPS 200 ADET TAKMA TIRNAK

Herkese merhabalar,
Sizlere ilk kez deneyimlediğim takma tırnaklardan bahsedeceğim.
Ben bunu Gratis mağazasından aldım.
Outlet kısmı olduğunu daha önce de söylemiştim
Fiyatı 15 TL
Ama normal mağaza fiyatı ne kadar bilmiyorum.

EKLİPS 200 ADET TAKMA TIRNAK
12 farklı boyutta tırnak var.
Ben kendime uygun olanı seçerken yaklaşık 15 dakika harcadım.
İçinden tırnak yapıştırıcısı da çıkıyor.
Normalde takma tırnak paketlerinden yapıştırıcı çıkmıyor.

EKLİPS 200 ADET TAKMA TIRNAK
EKLİPS 200 ADET TAKMA TIRNAK

Ben bu yazıyı hazırlayana kadar hepsini kullandım ve bitirdim ama tırnaklarım da mahvoldu.
Belki ilerleyen zamanlarda tekrar alabilirim.






1 yorum:

  1. bu yapışkanlı olanlar çıkartırken gerçekten çok zorluyor ..

    YanıtlaSil