31 Ağustos 2018 Cuma

LOREAL COLORİSTA 1 GÜNLÜK SAÇ BOYASI


Herkese yeniden merhabalar,
Renkli saçları hepimiz seviyoruz.
Loreal markasıda 1 günlük sprey boyalar çıkartmıştı. 
Ben modayı geriden takip ettiğim için anca yazıyorum.



Ellerimde de gördüğünüz gibi oldukça simli.
Bu yüzden de hiç beğenmedim.
Saçlarım açık sarı olduğu halde renk belli olmadı.



3 kere de falan ürün bitti.



Ayrıca ben kalıcı olan çeşidi de denemiştim ve onlarda da sonuç alamadım.



Bu seri benim için kötü oldu. Saçlarımızın çok açık sarı olması lazım sanırım o zaman renkler belli olur.





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212



Youtube Channel: Duygunun Dünyası

3 yorum:

  1. Merak ettiğim ürünlerden biriydi, yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. merak ediyordum bende. mavi rengini istiyordum yazı için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil