2 Kasım 2018 Cuma

MADAME MİNELLA ÜRÜNLERİ


Herkese merhabalar,
Ne zamandır bu yazıyı yazmak istiyorum ama kullanmadan da yazmak istemedim.


İlk olarak markadan başlamak istiyorum,
Mademe Minella markasını ilk kez denedim.
Bu şekilde set halinde içerisinde bir duş jeli,bir şampuan ve bir saç kremi bulunuyor.
Bu set renk koruyucu olarak geçiyor yani boyalı saçlara özel.


Duş jelinin kokusunu traş losyonu gibi kokuyor ve ben bu kokuyu seviyorum.Ölü deniz mineralleri ve dinlendirici kokusu ile zenginleştirilmiştir nötr pH değerine sahiptir özel bir duş jelidir.
Fiyatı 14.99 TL


Şampuan saçlarımda dökülme ve kepek yapmadı. Şampuanlarda ilk baktığım şey mutlaka bu ikisi oluyor. Ve ikisininde olmaması beni açıkça mutlu etti. Kokusu normal şampuan kokularından. Köpürmesi de oldukça iyi.
Şampuan içerisinde etki Altın, Elmas ve Yakut tozları, renklerin korunmasını
sağlayarak canlı ve parlak görünümünü arttırır.
Fiyatı 34.99 TL


Saç kremi saçlarımı yumuşattı. İçerisinde keten tohumu bulunuyor. Saç dokusunu güçlendirip nem dengesini sağlar.
Fiyatı 29.99 TL

2 yorum:

  1. ambalajları ne güzelmiş.. güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar instagram adim:@durdaneuzbas

    YanıtlaSil