1 Kasım 2018 Perşembe

WET N WİLD ÜRÜNLERİ İNCELEME




Herkese merhabalar,

Gratisin uygun fiyatlı markası sayılan Wet N Wild markasını severek yıllardır kullanıyorum.
Sizlerde mutlaka bu markadan bir ürün almışsınızdır.
Ben indirimlerde genelde wnw standına koşuyorum.
Çok çok uyguna geliyor.




Rujlarını duymayan kullanmayan kalmadı.

Tek problemi fotoğrafta da görüldüğü gibi kapakları idi.
Son dönemde gördüğümde ambalajda değişikliğe gidilmiş ama ben yeni ruj hiç almadım.
Bu yüzden iyi yada kötü oldu gibi bir yorum yapamam.
Aslında daha fazla wnw rujum vardı ama ya kırıldı ya bitti ya da çöpe gittiler.
Dudakları kurutmuyor.
Mat bitişli bir seri.
Kalıcılıkları bana göre orta.
Fiyatları indirimde 9-10 TL civarına düşüyor.
Güncel fiyatını bilmiyorum.




Yine bu pudra da bir ara meşhur olmuştu.

Ben aydınlatıcı amacı ile aldım ve hala da azalma yok :)
Ben alırken 15 TL civarındaydı ama çok zaman geçti.
Muhtemelen indirimlerde daha yüksektir.




Photo focus pudra çok merak ederek satın aldığım ama toplam da 5 kere kullandığım pudram diyebilirim. Nedense artık pudra kullanmayı unutuyorum.

Pürüzsüz bir görünüm sağlıyor.




Gelelim farlara...

Ben tekli farları ile başladım ve daha sonra 8li paletleri denedim.
Hepsi birbirinden güzel.
Tozutma biraz var.
Kalıcılık iyi.
Fiyatları uygun.
Renk seçenekleri mevcut.





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212




Youtube Channel: Duygunun Dünyası

1 yorum: