23 Ekim 2018 Salı

LOREAL PARİS ÜRÜNLERİ


Herkese merhabalar,
Loreal markasını seviyoruz.
Hem kozmetik hem bakım ürünleri gerçekten başarılı.
İndirimlerde yakaladıkça yeni ürünler deneyimliyorum.



Şeker peelingi serisi ile 3 farklı peeling çıkarttı.
Ben içerisinde hindistan cevizi olması nedeni ile besleyici özellikli olanı tercih ettim.
Hafta da 2 yada 3 kere kullanmaya özen gösteriyorum.


Eşitleyici maske ise çok merak aldığım ve bayıldığım tek maske.
Bittikçe alacağım. İçerisinde tanecikler var hem maske hem peeling etkisi yaratıyor.
Şuan da dibini gördüm diyebilirim indirimlerde mutlaka bakacağım.

Nem terapisi ilk çıktığında merakla aldım. Yaz boyunca severek kullandım fakat havalar biraz soğumaya başlayınca cildimi yağlandırmaya başladığını fark ettim.
Allahtan içerisinde az bir şey kaldı kullanıp bitireceğim.




İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212




Youtube Channel: Duygunun Dünyası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder