18 Ekim 2018 Perşembe

W7 ON THE ROCKS FAR PALETİ



Herkese merhabalar,
W7 markasını duydunuz mu bilmiyorum.
Ben ülkemizde yokken de biliyordum.
Bir çok pahalı markaya muadil ürünleri bulunuyor.
Özellikle far paletleri urban decay markasının paletlerine muadil gösteriliyor.


Farklı renkli paletlerde vardı benim bu paleti almamdaki neden oradaki turuncu ve sarı far.

Son zamanlarda sarı farlara takmaya başladım.
Gözlerimde yeşil olduğu için güzel gözüktüğünü düşünüyorum.





Olumsuz özelliği olarak maalesef aşırı tozutuyor.

Ama gerçekten renkler muhteşem.
İndirimli fiyat 36-37 TL civarında ama indirimsiz fiyatı 73.50 TL
Eveshop mağazalarında ve online satış sitesinde satışı yapılıyor.






İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212





Youtube Channel: Duygunun Dünyası

2 yorum:

  1. çok güzel elimde pek çok palet olmasa kesin alırdım :-)

    YanıtlaSil
  2. Tekrar indirime girdiğinde almayı düşündüğüm ilk palet.

    YanıtlaSil