17 Ekim 2018 Çarşamba

Nivea MicellAİR Gül suyu makyaj temizleme serisi



Herkese merhabalar,
Ne zamandır yazmayı istediğim ama yazamadığım yazılar iyice birikti.
Sizlere Nivea MicellAİR Gül suyu makyaj temizleme serisinden bahsetmek istiyorum.

Gül suyu kokusunu pek sevmem ve ilk başta 
tereddüt ettim ama sonrasında ürünleri denedikçe kokularının hafif olduklarını gördüm.
Seride 3 farklı ürün bulunuyor.
Bunlardan ilki;

Çift fazlı makyaj temizleme suyu

Çift fazlı makyaj temizleme sularını sevmiyorum yağlı his bırakıp gözlerimi yakıyor.
Bunda da açıkçası başta çekindim.
Ama hiç yakma olmadı ve yağlı bir histe bırakmadı.
Hatta göz makyajını çok iyi çıkarttı.
Elimdekiler bittikçe alabileceğim bir makyaj temizleme suyu.
Fiyatı indirimsiz 28 TL civarında.
İndirimlerde almak daha mantıklı.


Makyaj Temizleme Jeli

Yine kokusundan çekindiğim ama kullandıkça sevdiğim bir ürün oldu.
Az miktar alıp yüzüme uyguluyorum ve su ile duruluyorum.
Cildimi yumuşak yapıyor ve makyaj kalıntılarını da temizliyor.
Yüz yıkama jellerinde benim için önemli olan cildimi kurutmaması.
Bu jel de beklediğimden iyi çıktı ve cildimi kurutmadı.
Bu seriyi tüm cilt tipleri rahatlıkla kullanabilir.
İndirimsiz fiyatı 25 TL

İndirimlerde daha uygun fiyata alınabilir.


Süt VE Tonik

Süt formundaki ürünleri pek sevmiyorum ve bunu da henüz hiç denemedim.
Ama kokusu hakkında konuşacak olursam diğerleri gibi hafif gül suyu kokusu var.
İndirimsiz fiyatı 25 TL
İndirimlerde daha uygun fiyata alınabilir.

1 yorum:

  1. Markamız Nivea ise tereddüt etmeyen kullanıyorum. 😇

    Benim bloğumu da ziyaret edersen çok mutlu olurum. 🤗

    www.lovviez.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil