14 Ekim 2018 Pazar

NYX ÜRÜNLERİ


Herkese merhabalar,

Nyx ürünlerini bilmeyen kaldı mı ?
Bilmiyorsanız da çok şey kaçırıyorsunuzdur.
Ben genelde farlarını ve rujlarını çok seviyorum.
Son zamanlarda fiyatlar artsa da indirimler sık sık oluyor.
Sizde güzel bir indirime denk gelirseniz mutlaka far ve rujlarına bakın.

Bende olanlardan bahsedecek olursam eğer en sevdiğim paletim olan cosmic metals 6lı far paleti
Gerçekten her rengi sürekli kullanılabilecek türde.
Işıltısı da abartılı şekilde değil.
Şimdilerde fiyatı 55 TL civarı.

Tekli farlarını yeni keşfettim aslında refil farlarını kullanıyordum ama tekli farlarında yapılarının farklı
olduğunu düşünüyorum.
Fiyatları şuan 15 TL civarında. Ben aldığımda tanesi 11 TL idi.
Pigmentasyonlar güzel. Tozutma biraz oluyor ama çokta dert edilecek durumda değil.

Refil farlarım ise 4 adet var.
Almaya başladığımda tanesi 8 TL idi.
Sonra 12 oldu ve son fiyatı inanın ki takip etmedim.
Bana göre tekli farlardan daha çok pigmentasyona sahip.

Soft matte lip cream ise daha önce 2 farklı rengini bitirdim.
Beğenerek severek kullanıyorum.
Kalıcılık orta düzeyde.
Rengini güzel veriyor.

Powder puff lippie
Bendeki 01 numarası ve seri içindeki bana uyacak en iyi renkti.
Kalıcılığını az buluyorum.
Köpüksü yapısı var
Ben alırken 36 TL idi şuan daha pahalı ama tam hatırlamıyorum.

Nyx eyeliner 
İndirimde 26 TL'ye almıştım.
Yalnız siyah diye aldım mavi çıktı.
Kalıcılığı güzel.


Suya dayanıklı.

2 yorum:

  1. lip creamler en sevdiğim ürünler arasında .-))

    YanıtlaSil
  2. Far ve rujlarını çok severek kullanıyorum ♥

    YanıtlaSil