19 Ekim 2018 Cuma

İSTANBUL ALIŞVERİŞİM


Herkese merhabalar, 
İstanbula gittiğim nasıl da belli değil mi :)
Hemen kendimi alışverişe verdim.
Açık parfüm pek sevmem ama candy isimli parfüme bayılıyorum. 7.5 TL'ye aldım.
Lorealin renkli nemlendiricisini 23.95'e rossmanndan aldım.
Art net elmas şekilde makyaj süngerini Tshop indiriminden 12.95'e aldım.
Note bb krem ve kapatıcısını ise Cosmo home indiriminden 12 TL civarında aldım.
İmpress takma tırnakları ise yine indirimde 9 TL'ye aldım.
Essence ojeyi 2 TL'ye rossmanndan aldım.
Garnier maskeyi ise 3.95 TL'ye tshoptan aldım.




İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212




Youtube Channel: Duygunun Dünyası

3 yorum:

  1. istanbula hoş geldin. iyi alışverişler dileriz. :) bol paylaşımlar o zaman size.

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hepsini :-))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar. Büyük Blog Takip Etkinliğinden Geliyorum. Sizi TAKİPTEYİM.

    https://kadincada.blogspot.com/

    Sizde Bloğumu Ziyaret Edebilirsiniz

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil