1 Ekim 2018 Pazartesi

PROCSİN BAKIM YAĞLARI

PROCSİN BAKIM YAĞLARI

Herkese merhabalar,

Ne zamandır yazı yazmıyorum canım istemiyor bir üşengeçlik var.
Ara vermemden kaynaklı diye düşünüyorum.

Procsin bakım yağlarından bende tırnak,cilt ve kaş-kirpik için olanları var.

Tırnak bakım yağını henüz kullanmaya başlamadım. Ama kullananlar oldukça memnun kalmışlar.
Anti aiging etkili olanı ise ciltteki kızarıklıkları yok etme iddası olduğu için aldım ve hala deneyemedim.
Clin oil yani cilt bakım yağı makyaj bazı olarak çok kullandım ve makyajı daha kalıcı yaparak cildimi de canlı gösterdi.
Kaş-kirpik yağını ise kirpiklerimde kullanıyorum ve oldukça memnunum.





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212




Youtube Channel: Duygunun Dünyası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder