29 Eylül 2019 Pazar

GÜNLÜK YEMEK TAKIMIM


Herkese merhabalar, uzun zamandır çeyiz için aldıklarımı sizlere anlatamadım.
Aslında bayadır da bir şey almıyorum. En son 4 ay önce bir iki parça ürün almıştım.
Ama mutfak parçalarının olmazsa olmazı yemek takımımı göstermek istedim.
Ben günlük kullanıma uygun olsun diye İKEA'dan Oftast serisini seçtim.



 6 adet kase
6 adet derin tabak
6 adet servis tabağı 
aldım.
Tatlı tabağı almadım çünkü daha önce farklı renklerde ve desenlerde çok fazla tatlı tabağı aldığım için gerek duymadım.



Çatal kaşık setlerim ile de uyumlu oldular. Benim çok içime sindi. Baya sade duruyor ama günlük olarak bence çok şık gözüküyor.
Tanesini 3.99 TL'ye aldım.
Sizde bakmak ve almak isterseniz buraya tıklayın.





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212




Youtube Channel: Duygunun Dünyası


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder