26 Nisan 2020 Pazar

MİNİSO KOZMETİK ÜRÜNLERİ


Miniso mağazasını bilmeyen var mıdır bilmiyorum.
Kore japon ürünleri satılıyor. Ben genel olarak seviyorum.

Gelelim bu yazının konusuna makyaj..
Kozmetik ürünlerini denememiştim. 
Aylar önce 1 alana 1 bedava kampanyası varken denk geldim ve merak ettiklerimi aldım.


Far paletlerinin 4 farklı tonu var ama ben alırken 2 çeşidi kalmıştı. 
Bende hemen ikisini de kaptım.
Pigmentleri oldukça iyi.


Ben ikisine 12.95 TL verdim.
İndirimsiz fiyatları önceden tanesi 29.90 TL civarındaydı.
Pembeli far linki için burayatıkla
Mor far linki için burayatıkla


Şuanda stokta kalmamış görünüyor.


Allık ise günlük kullanıma daha uygun.
Çok pigment ne yazık ki yok.
Ben hafif pembelik sevdiğim için bana yetiyor.
Allık linki için burayatıklayın


Şuanda stokta kalmamış görünüyor.

Aydınlatıcı deseni için aldım desem yalan olmaz.
Pigment çok yok.
Hafif ışıltı yeter diyorsanız bu yetecektir.
Aydınlatıcı linki için burayatıklayın





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212





Youtube Channel: Duygunun Dünyası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder