27 Ağustos 2015 Perşembe

AKŞAM RUTINIM CILT BAKIMIM

Evet kizlar yine ben geldim ama bugün biraz gec kaldım oyüzden hemen konuya direk giriyorum cilt bakım rutinim yada akşam rutinim ondan bahsedeceğim




 Genel olarak kullandıklarım bunlar ama bazen usendigimden hepsini kullanamiyorum zaten tek tek açıklarken de bahsederim :))


 
Normal de ilk yüzümü bunla yikiyorum ama bu aralar çok usendigimden yikamiyorum bunu ben migros indirimden 5 tl ye mi ne almıştım yine indirime girsin başka cesitlerinide alicam yüzümü kurutmadı 




Yüzümü jelle yıkadıktan sonra garnier kusursuz makyaj temizleme suyu ile makyajimi siliyorum 


Daha sonra disk pamukla 2 tane alıp biraz rival de loop göz temizleme suyu ile biraz gözlerimde bekletiyorum 


Ondan sonra peeling etkili pamuklarla neutrogena siyah nokta temizleyici tonik ile yüzümü siliyorum 


Peeling etkili pamukla sildikten sonra kalıntıları da avonun gül suyu ile temizliyorum 


Yüzümün kuruduğunu anlayınca nivea canlandırıcı kremi sürüyorum 


Ayak kremi bir ise yaramasada arada bir bitsin diye sürüyorum vaseline kakao yağı içeren vucut kremi ile kollarimi yumusatiyorum oriflame milk&honey vucut kremi ile de bacaklarima sürüyorum her zaman yapamasamda haftada 1 yada 2 hafta 1 falan :) bakim şart tabi 



Okuduğunuz için teşekkür ederim hepinizi öptüm iyi geceler tatlışlar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder