21 Ağustos 2015 Cuma

BİTENLER #4

UZUN SÜRE SONRA TEKRAR HEPİNİZE MERHABA :))

Benim baya biten ürünlerim birikti anca yazabiliyorum bakalım neler bitmiş nelerden hoşlanamışım yada hoşlanmamışım görelim hadi başlayalım :)





Toplu halde bu şekilde sanırım 2 aylık bunlar şimdi detaylara gelelim




1- DALAN D'OLİVE SEYEHAT SETİ

İçerisinde şampuan, saç kremi, duş jeli, el kremi ve sabun var tabi seyehat boy bunu bana arkadaşım bir etkinlikte gönderdi. Memnun kaldım belki büyüklerini de alabilirim.










2-  SEBAMED CLEAR FACE SERİSİ (DEEP CLEANSİNG FACİAL TONER-CARE GEL)


Daha öncede bahsetmiştim bunlardan tonik bitti ama jel bitmedi süresi de 1 yıl olduğu için artık atıyorum içinde yarım var bir daha alacağımı sanmıyorum bu serinin başka ürünlerinin deneyebilirim.




3- AVON CLEARSKİN (BLEMİSH CLEARİNG)

Yüz temizleme köpüğü ben sevdim ama her güzel şeyin sonu vardır. Daha önce anlatmış olmam lazım o yüzden fazla bir şey yazmıyorum bunun hakkında..







4- DİAFORMİN EL TEMİZLEME LOSYONU

Bu losyon diabetliler için olan bir temizleme losyonu. Zaten bende diaformin adlı şeker ilacını kullanmaya başladım.







5-AVON NAİL ART (TIRNAK BANTLARI)

Avon bu ara yeni tırnak bantları çıkarttı bende indirimdeyken almıştım çok sevemedim .






6-AVON SENSES ROMANTİC GARDEN OF EDEN (EXFOLİATİNG BODY SCRUB)

Vücut scrub'ı hoş kokulu tanecikleri ise işe yarayan bir scrub.






7-ŞELALE SÜNGERLİ ASETON

Bunu anlatmama gerek yok sanırım çok sevdiğimi blogumu takip edenler bilir gratiste bulabilirsiniz. Koyu ojelerde bile gayet başarılı tavsiye ederim.





8-GARNİER KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Bu benim ilk şisemdi ve mayısta almıştım 3 hafta önce falan bitti 2. şisedeyim ama bu aralar fazla makyaj yapmadığım için kullanamıyorum bakalım o ne zaman bitecek ? :D





9-GÜLŞAH ASETON BESLEYİCİ ETKİLİ

Yine bir aseton bitirmişim hergün oje değiştiriyordum son 1 haftadır sürmüyorum çünkü tırnaklarım iyice hassaslaştı hastalığında etkisi var tabi o yüzden oje süremez oldum. 





10- RİTUEL DE BEAUTE NEFES ALMAYA YARDIMCI BURUN BANTI

Yapışma sorunu var yapıştırdıktan 5 dakika sonra geri kalkıyor nefes almaya yardımcı da olmuyor gereksiz bir ürün daha almam.




                                           




11- 8x4 DEODORANT

Bunu annem almış sıkma problemi var içi dolu ama sıkamıyorsunuz kokusu çok hoş.


12- GARNİER BB KREM

Bunun hakkında pek bişr şey demeyeceğim sivilce çıkarttı cildime uygun olanı almamışım. Daha da almayı düşünmüyorum garnierden bb krem .






13- NİVEA CANLANDIRICI GÜNLÜK BAKIM KREMİ

Ben bunu 2 li şekilde almıştım birinci kutu bitti ikinciye başladım nemlendirmesi iyi gibi ama sürdükten sonra yüzünde sanki eriyip suya dönüşüyor gibi oluyor bitince başka marka denemek istiyorum.





14- STOPEVER MİGREN SOĞUTUCU

Çok başarılı ben rossmanndan indirim zamanı almıştım içinde 2 adet bant var ben buzdolabına koyup öyle kullanıyordum ve baya gitti yaklaşık 2 hafta falan kullanabildim . 




15- AVON COLORTREND GÖZ KALEMİ

Siyah göz kalemim bitmişti siyah rengini aldım. Renkli gözüm olduğu için sadece siyahı yakıştırıyorum.



16- PUREDERA CO2 THERAPY SKİN REVİVAL TREATMENT MASKE

Bunu bana sevgili sema yollamıştı. 2 adet göndermiş bende hemen birtanesini denedim. Yaptıktan sonra yüzümde kızarıklıklar oluştu diğerini yapmadım. Hassas bir cilde sahip olduğum için çabuk etkileniyor. :(



17- HAPPY FRESH AUTUMN ISLAK MENDİL

Kokusu çok hoştu ama nerden aldığımı hatırlamıyorum. Bulursam alabilirim :)



18- AVON OJELERİ

2 adet almıştım. İsimleri romance ve mulbery biri sedefli pembe gibi diğeri ise vişne çürüğü renginde ikiside sürekli kullanabileceğim renkler.



19- RİTUEL DE BEAUTE BURUN BANTLARI

Bilmeyen kullanmayan kalmadı zaten ben ilk çıktığında denemek için almıştım o fiyata gayette başaralı kendisi :) Daha sonra 1 küsür fiyata indiğini görünce 4 paket falan almıştım ama artık onlarda bitti :)



20-FATİH BOYA KALEMİ 24 - BİC KİDS BOYA KALEMİ 12

Boyama kitabi bu aralar çok moda oldu bende almıştım. İlk olarak bic kids boyalarını 6 tl ye aldım ama hiç renk vermedi ayrıca uçlarıda açıldıkca kırıldı.

Fatih boya kalemleri diğerinden daha iyiydi renkler canlıydı. 10 tl ye almıştım





21- İNCİ PAMUKLU ÇUBUK

Ben bunu 2014 eylülde almıştım daha yeni bitti. Kendisi çok bereketliymiş :D:D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder