24 Ağustos 2015 Pazartesi

#DOSTLUKHEDİYELESMESİ ETKİNLİĞİ

Sevgili Aslıhan'ın düzenlemiş olduğu #dostlukhediyeslemesi etkinliğine bende katılmıştım. İlk eşim sorunlu çıktığı için aslıhandan başka birini bulmasını rica ettim daha sonra benim gibi eşinden sorun çıkan şule (@sulesturk.blog) ile eşleştik daha öncelerden bir konuşmuşluk tanışmışlığımız vardı o yüzden çok sevindik :) Gelelim ondan gelen hediyelere daha kullanmaya kıyamadım :)))





 Genel olarak böyle detaylara gelelim şimdide;



Bunlar tester olan ürünler 

1- ipeklina oje çıkarıcı mendil
2- lapitak topuk yumuşatıcı krem
3- garnier bb krem
4- arko nem
5- benri diş macunu
6- argan saç bakım maskesi
7-argan şampuan
8- argan el ve tırnak bakım kremi
9- otacı saç bakım kompleksi
10-  bepantol krem
11- flormar skin geometry
12- rituel de beaute ısıtıcı bant
13- loreal skin perfection





Tatlım bana 3 tane de oje yollamış hepsi flormar simli olana bayıldımmm :)))))






Dalan d'olive duş jeli yollamış daha öncede bana sema bu markanın seyehat setini yollamıştı kokusu güzel ve doğal olması hoşuma gitti şuan bunu yedeğe koyuyorum çünkü kullandığım duş jelim var bitmeden açmak istemiyorum :(



Sinoz yüz yıkama jeli daha önce bu markayı duymamıştım yüz yıkama jellerini kullanmıyorum ama bunu 1 kere de olsa denemek istiyorum belki yüzümü kurutmaz iyi gelirse devamlı kullanabilirim.





İşte benim hediyelerim böyleydi. İlk başta Aslıhan'a böyle güzel bir etkinlik yaptığı için daha sonrada Şule'ye bunları bana yolladığı için çok çok teşekkür ederim inşallah daha güzelleri sizlerin olur hepinizi öpüyorum yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim (Ne çok teşekkür ettim dimi :D)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder