16 Temmuz 2018 Pazartesi

İZMİRE TAŞINDIM - UZUN SÜREDİR YOKTUM DÖNDÜM


İzmire taşındım! Evet yanlış okumadınız ne zamandır buralarda olmayışımın nedeni buydu.
Geleli yaklaşık 1 ay oldu olacak. Hala alışma sürecindeyim.
Hatta siz bu yazıyı okurken ben istanbula 2 haftalığına geri bile gideceğim.
Taşınacağımı öyle duyurmadım. İnstagram da gelmeme bir kaç gün kala hikayede söylemiştim.
Yazı yazamama sebebim aslında internetin olmaması.
Bir kaç yazıyı stoklamıştım wifi buldukça da paylaştım ama artık stokta kalmadı.
Eve internet bağlatamadık alt yapı yokmuş.
Gelmesi de oldukça uzun sürecek gibi ve 1 ay geçti bekliyoruz.
İstanbula gittiğim de bol bol yazı yazacağım.
Hem hayatımdan hemde özlediğinizi bildiğim inceleme yazılarından.
Bir şey söyleyeyim mi bende yazmayı çok özledim.
Geldiğimden beridir yazdığım hatta izmirde yazdığım ilk yazım bu.
Hatta şuan bir avm'de pull&bear wifisine bağlandım da sizlere yazıyorum.
Umarım yokum diye beni unutmamışsınızdır.
Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder