26 Temmuz 2018 Perşembe

NAYS COLLECTİON ÜRÜNLERİ

Herkese merhabalar,
Ne zamandır yazı yazamadım.
Malum taşınma işleri falan derken buraları aksattım.
Sanırım 2 hafta önce katıldığım Nays Collection markasının lansmanında verilen ürünlerden biraz size bahsedeyim.
İlk olarak bu aloe veralı ıslak mendillere bayıldım.
Kokusu şekerli parfümüm gibi kokuyor.
İçerisinde 72 adet mendil var ve hepsi de kalın ve oldukça boyutları büyük.
Alkol,paraben bulunmuyor.
E vitamini içeriyor.

Bu ıslak mendilde diğeri ile aynı sadece bunda aloe vera ekstresi yok.
İçerisinde paraben,alkol yok.
E vitamini içeriyor
72 adet mendil var esnek kalın boyutu da büyük.
PH 5.5
Çanta boyu ıslak mendilleri sevdim.
İçinde 15 adet var 
ph 5.5
Alkol ve paraben yok



Nays Collection markasının hem kadın hem erkek için toplam 48 farklı koku çeşidi var.
Bizlere de o gün kadın için 8 numara erkek için ise 10 numara olanı verdiler.

Bu ucu roll on şeklinde olan parfümleri daha kalıcı buldum.
Yine bir öncekinde dediğim gibi 48 farklı koku var.

Bunlar da Nays Collection markasına ait kendilerinin ürettikleri parfümler
Kadın için olana bayıldım!

2 yorum:

  1. ürünlerin ambalajları ne kadar tatlıymış:)

    YanıtlaSil
  2. hiç denemedim herkes kokularına çok güzel dedi ama..

    YanıtlaSil