20 Nisan 2019 Cumartesi

BİTENLER


Toni & guy:
Yıpranmış saçlar için saç kremi , kendisini pek sevdiğim söylenemez. Saçlarımı yumuşatmadı. Ayrıca ambalaj açısından da kullanışsız buldum. Ürün almaya çalışırken çoğu boşa gitti.
Bana iyi gelmedi.



White Glo
Diş macunu , sanırım en sevdiğim diş macunlarından birisi oldu. Bittikçe mutlaka alabilirim. Diş fırçası ile beraber kullanıldığında daha da etkili oluyor.



Revigen
Kadınlara özel dökülme karşıtı şampuan , ne yazık ki yine anlaşamadığım bir ürün. Markanın başka şampuanını kullandım ve bayıldım ama bu maalesef kötüydü. Saçlarımın dökülmesini çok az azalttı ama saç derim kötü oldu.
Sürekli kaşındı ve pul pul dökülmeye başladı.


Marka Zen 
Krem peeling , Markanın kullandığım ilk ürünü. Ve gerçekten de memnun kaldım. etkinliğimde kendileri bizzat gelip sunumda yaptılar. Tekrar yine teşekkür ederim. Tanecikleri orta düzeyde. Hassas cildime zarar vermedi.



Avon 
Cherish parfüm , çiçeksi kokuları pek sevmiyorum ama bu abartı bir çiçek kokmuyordu. Bendeki seyahart boy yani 30 ml. yine de bana 4-5 ay gitti.

Nyx 
Soft matte lip cream , ruj gerçekten bu seriyi çok seviyorum. Bittikçe farklı renkler alıp deniyorum.

Huncalife 
Likit kapatıcı , etkinliğimde gelmişti . Çizgi çizgi durmuyor. Doğal bir görünüm sağlıyor. 

physicians formula
Kapatıcı - aydınlatıcı stik , Kendisi ile aşk yaşadım. Ve bittiğine çok üzüldüm. Ürünü istediğiniz gibi kullanabilirsiniz ben fondoten kullanmak istemediğimde yüzüme uyguladığım bile oldu. Kapatıcılığı oldukça yüksek. Biraz yoğun ve kremsi yapısı var. Mutlaka yine alacağım.





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212







Youtube Channel: Duygunun Dünyası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder