8 Eylül 2015 Salı

Göz ürünlerim (dudak kalemlerim)

Merhaba dün yazamadım artık karar verdim haftanın 6 günü blogta yazı olacak ama sadece cumartesi günleri olmayacaktır.

Evet hadi beklemeden başlayalım

Maskaralarim


Essence kas ve kirpik maskarası cok övüldü bende denedim ama bence olmasa da olacak bir ürün 
Maybelline roket maskara bayılıyorum sadece onu kullansam bile kirpiklerim hacimli duruyor
Essence get big Lashes maskara bunu bilmeyen yoktur herhalde bunuda bayılıyorum bitecek yenisi almak lazım 
Avon süper shock max maskara bir şeye yaramıyor sevemedim tombul diye aldım ama birşeye yaramadı 
 Avon süper extend extreme maskara yok zamanda kullanılır ama bende ki köyü kahve rengi indirimde diye o renk almisim ama siyahta olsa pek belli olmuyor 
Avon spectra lash maskara bunu daha önce bayilarak kullanmıştım yine bendeki rengi koyu kahverengi 3 aşaması var ama degistirsemde bir şeye yaradığını farketmedim ben;:)
Bu maskara değil kirpik serumu Eveline cosmetics markası ama ben bunu dore diye kozmetik ürünleri satan firmadan aldım 


Göz kalemlerim 



Ilk ikisi avon Smokey eyes bu kalem 2 renkli bir taraf mavi diğer taraf siyah yedekleme yaptım aynısından 
Oriflame göz kalemi ilk kez aldım gümüş renkte fazla kullanmasamda kolay sürülüyor bulaşma yapmıyor 
Avon glimmerstick diamonds buda simli pembe gözaltına sürüldüğünde sanki ağlamaktan gözünüz şişmiş kizarmis gibi duruyor ama rengi çok hoş 
Flormar 114 mavi renk benim gözüm yeşil olduğu için mavi kalem güzel oluyor bu renkte tam benim istediğim gibi



                            Eyelinerlarım




Flormar 04 flower guitar rengi bayıldım bu renge nasıl kullanırım bilmiyorum ama :)
Oriflame eyeliner mükemmel hiç eyeliner çekemeyen bile çeker bu kadar iddialıyım bende gri ve siyah rengi var belki başka renklerinide alabilirim


                     Likit kalem toz farlarım



Daha once farlarimla ilgili yazı yazmıştım ama bu ürünler diğerleriyle aynı yerde değil 
Avonun likit farları iki rengi var Lila ve pembe. Lilayi daha kullanmadım ama pembe olanı kullanıyorum çok güzel duruyor 
Kajal'in kalem farı rengi çok tatlı nasıl gozukuyorsa aynı o şekil duruyor göz üstünde de 
Yine avondan colortrend roll n g low green shimmer rengi toz far rengi gayet günlük kullanıma uygun
Avon avon diyorum ama malesef genelde urunlerim avon :) kalem farları var 2 renk yine pembe Lila ama hiç kullanmadım belki süreleri bile geçmiş olabilir 

 Dudak kalemlerimin konusu burasi değildi ama kalem oldukları için diğerlerinin yanindaydi 3 tane var bunlarda yeni zaten daha önce kullanmiyordum

Essence de 2 tane var biri nude tonda diğeri kırmızı
Golden rose kahverengi bunu ben almadım zaten o renkte rujum da yok annem almış gereksiz bence
Son olarak flormar numarasi silinmiş ve küçük kalmış zaten nude tonda ama çok güzel herkeste olması gerek  bir dudak kalemi



Bu yazının da sonuna gelmiş bulunmaktayız okuduğunuz için çok teşekkür ederim inşallah daha güzel güzel yazılarda bulusmak üzere öpüldünüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder