30 Eylül 2015 Çarşamba

Essence Ürünlerim

Evet herkese merhaba benim en sevdiğim konu sanırım bu olacak :)

Essence ürünlerine bayılıyorum ama hala her ürünü bende yok malesef :(



Hemen tek tek başlayalım ;




Bazı ürünlerimi unuttum ama ruj daha önceki yazılarımda mevcut oradan renklere bakabilirsiniz






*Bunlar elimde olan farlarım hepsini çok seviyorum renkler her zaman kullanılabilecek renkler.






metal glam serisinden 2 adet var
-1. coffe to glow
-2. sparkling orchids




bu sade olan essence farı instagramda da fotoğraf paylaşmıştım wet n wild brulee fara bence muadil tabi brulee daha yoğun buna göre ama alternatif olarak bundan alabilirsiniz

14 chili vanilli numarası ve adı



görünüşü böyle ben sevdim brulee bulamadığımda alıp kullanabilirim zaten aynı fiyat neredeyse..






Buda sevdiğim farlardan birisi bana hediye geldi ve o günden beridir severek kullanıyorum.

03 irresisttible choco cupcake

mutlaka denenmesi ve elinizin altında bulunması gereken bir far.



burada çok fazla ışıltılı gözüksede sürdüğünüzde çok çok faza gözükmüyor günlük kullanıma uygun alttaki rengi gözümün katlanan yerine sürüyorum.







Daha önce bir tane rimel essenceden bitirdim şu küçük olanı alalı 1 hafta oluyo ve bayıldım 7 küsür olması lazım fiyatı
üsttekinden olmayan yoktur :) kaş maskarası uzun uğraşlar sonunda buldum






bu tatlı lipglossta hediye gelmişti sevgili semadan buradan onu öpüyorum
Daha kullanmaya fırsat olmadı ama kokusu muhteşem cherry brownie




Essence dudak kaleminin metini duymayan yoktur.
Bende kendilerini severek kullanıyorum ve gün geçtikçe çoğaltmaya çalışıyorum

bende olanlar 14 femmefatale
12 wish me a rose
06 satin mauve
13 transparent


Okuduğunuz için teşekkürler isteğiniz bir konu hakkında yazı varsa lüfen yorum bırakın en kısa zamanda yazmaya çalışırım.
11 Ekimde okul için samsuna gideceğim şuan ki düşüncelerime göre daha çok yazı yazarım gibime geliyor ama ders yoğunluğunu şuan için bilemiyorum kasımda sınavlarım var yani birde son senem ama sizin için boşluk bulup yazacağım söz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder